Η τραγική μητέρα ενός φοιτητή, ο οποίος έχασε τη ζωή του από τα ναρκωτικά, ελπίζει ότι η πράξη της θα βοηθήσει άλλα παιδιά με το ίδιο πρόβλημα να βρουν σωτηρία. Η Teresa Burke, γιος της οποίας Kealan πέθανε από υπερβολική δόση ηρωίνης, θεωρεί ότι το να ανεβάσει στο διαδίκτυο μια φωτογραφία του άτυχου 22χρονου τη στιγμή που εκείνος πάλευε με το θάνατο, θα έχει καταλυτική δράση.

«Ηταν χωρίς καμία αμφιβολία σαν τετραπληγικός: είχε ακράτεια, δε μπορούσε να καταπιεί, να δει ή να ακούσει. Δεν αισθανόταν τίποτα. Ηταν απλά σε κατάσταση φυτού», αναφέρει η ίδια σύμφωνα με το belfasttelegraph, που ανέδειξε το θέμα.

Ο Kealan Burke, ήταν δευτεροετής φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία, όταν έμεινε φυτό μετά τη λήψη του υποκατάστατου της ηρωίνης για ένα χρόνο. Ξεκίνησε να καπνίζει κάνναβη σε ηλικία 17 ετών και άφησε την τελευταία του πνοή μια μόλις εβδομάδα πριν τα γενέθλιά του.

«Θέλω να δείξω πως είναι η πραγματικότητα», λέει η τραγική μητέρα. «Τα ναρκωτικά μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά, αλλά μακροπρόθεσμα σε σκοτώνουν», καταλήγει.







newsbeast.gr