Μικρό το διάλειμμα απουσίας του πρωταθλητή από το βάθρο. Μετά το «παράδοξο» αποτέλεσμα της Τσεχίας (Brno - 4ος), επέστρεψε στην κορυφή, κάνοντας στην Βρετανία την 11η νίκη της σαιζόν -σε 12 αγώνες.

Δεν ήρθε εύκολα η πρώτη θέση καθώς χρειάστηκε να κονταροχτυπηθεί με τον Lorenzo στους τελευταίους γύρους. Αρχικά έκανε και ένα λάθος που επίτρεψε στην Yamaha να περάσει μπροστά.

Στη συνέχεια βρίσκοντας διαρκώς κλειστή πόρτα από τον αναβάτη της Yamaha, επιστράτευσε ένα πολύ επιθετικό αλλά όχι αντιαθλητικό προσπέρασμα για να ξαναδεί κορυφή ο Ισπανός-φαινόμενο της Honda.

Ο Lorenzo δήλωσε πάντως ικανοποιημένος μετά το τέλος του αγώνα. «Τα έδωσα όλα στον αγώνα, δεν κράτησα τίποτα», δήλωσε. Η Yamaha M1 είπε έχει βελτιωθεί πολύ, ειδικά στα φρένα, όμως η απόσταση από την Honda δεν έχει εξαλειφθεί.

Αυτό που πρέπει μάλλον να αλλάξει είναι η φιλοσοφία του στησίματος, αλλά κάτι τέτοιο θα σήμαινε περισσότερα προβλήματα για τον Jorge, αφού η εξέλιξη της Yamaha βασίστηκε τα τελευταία 4 χρόνια αποκλειστικά στις δικές του απαιτήσεις.

Στην εκκίνηση μπροστά πετάχτηκε ο Lorenzo. Έστριψε πρώτος στην Κ1, ακολουθούμενος από τους Marquez, Dovizioso, Aleix Espargaro, Rossi και Pedrosa. Στην στροφή Crowe ο Α. Espargaro πέρασε μπροστά από τον Dovizioso, ο Ιταλός απάντησε στην Loop αλλά ο Ισπανός με την Open Yamaha της Forward Racing ξαναπέρασε αμέσως μετά.

Στο τέλος του 1ου γύρου ο Dovi κατάφερε τελικά να περάσει 3ος. Ο Rossi προσπάθησε να τον ακολουθήσει, αλλά έχασε τη γραμμή του στην Luffield και αναγκάστηκε να μείνει πάλι 5ος πίσω από τον πολύ δυνατό Aleix.

Στον 2ο γύρο ο Rossi αντάλλαξε πολλές φορές θέσεις με τον Espargaro πριν καταφέρει να κατοχυρώσει την 4η θέση. Από τους Άγγλους αναβάτες καλύτερος ήταν ο Bradley Smith (Monster Tech 3 Yamaha) στην 7η θέση, με τον Redding (Open Honda) και Crutchlow στις 13η και 14η θέσεις αντίστοιχα.

Μπροστά ο Lorenzo έδινε τον ρυθμό με τον Marquez όμως πάντα σε επαφή. Ο Dovizioso εξακολουθούσε να κρατά τον Rossi πίσω του, τον οποίο απειλούσε πλέον ο Pedrosa. Πίσω από το γκρουπ των πρώτων τη δική τους μάχη για είσοδο στην εξάδα είχαν οι Smith, Aleix Espargaro και Andrea Iannone.

Ο Rossi άρχισε να αγχώνεται αφού έβλεπε ότι οι Lorenzo και Marquez άρχιζαν να κάνουν μια μικρή διαφορά μπροστά. Τελικά ο Vale κατάφερε να περάσει στον 6ο γύρο τον εργοστασιακό της Ducati, κίνηση που επανάλαβε δύο γύρους αργότερα και ο Dani Pedrosa.
Την ίδια στιγμή ο Rossi απείχε ήδη 1,5 δευτ. από τους 2 πρώτους και ένιωθε πάλι την πίεση του Pedrosa.

Στον 10ο γύρο (μισά του αγώνα) ο Pedrosa απέσπασε την 3η θέση από τον Rossi περνώντας στην Brooklands, όμως ήδη οι Lorenzo και Marquez βρίσκονταν τρία δευτερόλεπτα πιο μπροστά και ο δεύτερος εργοστασιακός της Honda δεν κατάφερε να τους πλησιάσει.

Παράλληλα ο Bradley Smith αποσύρθηκε στα πιτ με κάποιο πρόβλημα που όπως αποδείχτηκε αργότερα οφειλόταν σε μια ραγισμένη πίσω ζάντα. Βρήκαν πίεση στο ελαστικό 0,6 bar όταν κανονικά θα έπρεπε να έχει 1,8!

Άλλαξε λάστιχο και επέστρεψε κάνοντας ένα σερί γύρων στο 2’3. Είχε ήδη περάσει τον Espargaro και είχε ανταλλάξει μερικές φορές θέση με τον Dovizioso. Με τους γύρους στο 2’3 θα μπορούσε άνετα να διεκδικήσει την 6η θέση.

Στον 13ο γύρο ένα λάθος του Pedrosa τον έριξε στην 5η θέση, αφού πέρασαν Rossi και Dovizioso. Ήταν φανερό ότι ο νικητής του Brno εδώ δεν είχε την ταχύτητα να κυνηγήσει το βάθρο.

Στον 13ο γύρο ο Marquez πέρασε μπροστά για πρώτη φορά, έχοντας κάνει και ταχύτερο γύρο αγώνα. Σύντομα είχε μια διαφορά 3 δεκάτων. Όμως δεν θα κατάφερνε ποτέ να ξεκολλήσει από τον Lorenzo που συνέχισε να τον πιέζει, οδηγώντας στο όριο. Στον 16ο γύρο ο Marquez έχασε τα φρένα στην Vale και ο Jorge πέρασε μπροστά.

Μόλις δύο γύρους πριν το τέλος αποφάσισε να επιτεθεί πάλι ο Marquez. Πέρασε τελικά, αφού πρώτα ακούμπησαν δύο φορές με τον Lorenzo. Την πρώτη στην Farm, όταν ο Jorge του έκλεισε την πόρτα στα μούτρα, τη δεύτερη όταν κατάφερε να περάσει τρυπώνοντας στην εσωτερική της Loop --αναγκάζοντας τον αντίπαλό του να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα πάνω στο άπεξ σχεδόν, για να μη συγκρουστούν.

Από κει και πέρα ο Lorenzo δεν ξαναβρήκε ευκαιρία να αμφισβητήσει. Στον τερματισμό η διαφορά τους ήταν σχεδόν 7/10 του δευτερολέπτου.

Ο Rossi, ο τελευταίος αναβάτης που είχε κερδίσει 11 αγώνες σε μια σαιζόν MotoGP, το 2005– κατάφερε να κρατηθεί στην 3η θέση, ενώ μόλις στον τελευταίο γύρο μπόρεσε και ο Pedrosa να περάσει τον Dovizioso για την 4η.

Ο Ιταλός της Ducati πάντως ήταν περιχαρής. Έκανε φοβερό αγώνα και στον τερματισμό απείχε λιγότερο από 10 δευτ. από τον πρώτο. Είναι φανερό ότι η Ducati βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα, κι αυτό πριν παρουσιαστεί η ριζικά αλλαγμένη GP15.

Έκτος τελικά ο Pol Espargaro με μια ώριμη οδήγηση, έχοντας πίσω τους Stefan Bradl (LCR Honda), Andrea Iannone (Pramac Ducati), Aleix Espargaro (NGM Forward Racing Open Yamaha) και Scott Redding (Go&Fun Gresini Open Honda).

Στον τελευταίο γύρο ξαφνικά ο Iannone έχασε δύο θέσεις, ενώ φαινόταν να έχει σίγουρη την 6η θέση, καθώς το πίσω του λάστιχο δεν είχε πια πρόσφυση να του προσφέρει.

Στο τέλος του αγώνα έπεσε και εγκατέλειψε ο Alvaro Bautista (Gresini Honda).

Αποτελέσματα αγώνα Silverstone MotoGP
Θέση. Οδηγός Ομάδα Bike KM/H Diff.
1 Marc MARQUEZ Repsol Honda Team Honda 173.2 40’51.835
2 Jorge LORENZO Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 173.2 +0.732
3 Valentino ROSSI Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 172.6 +8.519
4 Dani PEDROSA Repsol Honda Team Honda 172.6 +8.694
5 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team Ducati 172.6 +9.238
6 Pol ESPARGARO Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 171.5 +24.746
7 Stefan BRADL LCR Honda MotoGP Honda 171.3 +26.717
8 Andrea IANNONE Pramac Racing Ducati 171.3 +26.910
9 Aleix ESPARGARO NGM Forward Racing Forward Yamaha 170.9 +33.455
10 Scott REDDING GO&FUN Honda Gresini Honda 170.5 +39.094
11 Yonny HERNANDEZ Energy T.I. Pramac Racing Ducati 170.4 +40.255
12 Cal CRUTCHLOW Ducati Team Ducati 170.2 +43.027
13 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing Honda 169.6 +52.245
14 Hiroshi AOYAMA Drive M7 Aspar Honda 169.1 +58.981
15 Alex DE ANGELIS NGM Forward Racing Forward Yamaha 169.1 +59.164
16 Leon CAMIER Drive M7 Aspar Honda 168.7 +1’05.680
17 Michael LAVERTY Paul Bird Motorsport PBM 168.3 +1’10.939
18 Danilo PETRUCCI Octo IodaRacing Team ART 167.9 +1’16.834
19 Hector BARBERA Avintia Racing Avintia 167.9 +1’16.904
20 Mike DI MEGLIO Avintia Racing Avintia 166.7 +1’34.939
21 Broc PARKES Paul Bird Motorsport PBM 166.5 +1’38.442
22 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 157.6 1 Lap
Not Classified
Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini Honda 171.4 2 Laps
























newsbeast.gr