Όλες τις επιθυμίες του κοινού προκειμένου να το κερδίσουν πίσω, που την εγκατέλειψε μαζικά, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα που κόστισαν τη ζωή σε συνολικά 537 ανθρώπους το τελευταίο εξάμηνο προσπαθεί να ικανοποιήσει η Malaysia Airlines.

Μεταξύ άλλων, τάζει στους υποψήφιους επιβάτες δωρεάν εισιτήρια, αλλά και αμέτρητα iPads. Σύμφωνα με το περιοδικό Time η αεροπορική εταιρεία διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας και στον οποίο καλούσε τους υποψήφιους πελάτες να δηλώσουν τι θα ήθελαν να κάνουν πριν πεθάνουν, αλλά και που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους

Τι πρέπει να κάνουν οι «τυχεροί»; Να κοινοποιήσουν στην εταιρία, με όποιον τρόπο θέλουν, αυτό που στην Αμερική και σε άλλες δυτικές χώρες είναι γνωστό ως "bucket list". Τι είναι αυτή η "λίστα"; Μα όλα όσα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του, δηλαδή πριν πεθάνει... Ναι, ο συνειρμός είναι μακάβριος, δεν φταίει η δική σας σκέψη που πήρε... λάθος δρόμο!

Η καμπάνια αυτή κατέβηκε ταχύτατα και πλέον το link στην επίσημη σελίδα της εταιρείας δεν οδηγεί πουθενά, καθώς οι αρμόδιοι μάλλον συνειδητοποίησαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών με αυτόν τον τρόπο.

parapolitika.gr