Το όνομά μας δυνητικά θα μπορούσε να ισούται με το μέλλον μας, αναφέρει μελέτη του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης και ο ψυχολόγος Adam Alter επισημαίνει ότι η σύνδεση του ονόματός μας με την επαγγελματική επιτυχία είναι μεγάλη.

 Ένα άτομο που έχει εύκολο όνομα, είναι πιο πιθανό να προσληφθεί σε μία θέση από ένα άτομο με δύσκολο όνομα και μια επιχείρηση με απλό όνομα και απλά σύμβολα, έχει καλύτερες επιδόσεις στο χρηματιστήριο, αναφέρει ο ίδιος.

Η ιστοσελίδα Business Insider, συγκέντρωσε τα συμπεράσματα από μια σειρά αμερικανικών ερευνών που παρουσιάζουν την επιρροή του ονόματός μας στην επιτυχία μας και τις δεκατρείς περιπτώσεις που το όνομά μας γίνεται η αφορμή να ανεβούμε τα σκαλοπάτια της επιτυχίας ή να μείνουμε στάσιμοι.

1. Αν το όνομά σας προφέρεται εύκολα, τότε θα έχετε μεγαλύτερη εύνοια. Οι ειδικοί εξηγούν ότι όσο πιο εύκολα μπορούμε να επεξεργαστούμε κάποιες πληροφορίες, τόσο περισσότερο αυτές μας είναι αρεστές.

2. Αν το όνομά σας είναι κοινό, έχετε περισσότερες πιθανότητες να προσληφθείτε. Οι μελέτες έδειξαν ότι τα κοινά και συνηθισμένα ονόματα γίνονται εύκολα αγαπητά.

3. Αν το όνομα σας είναι ασυνήθιστο, γίνεστε πιο εύκολα παραβατικοί. Μελέτη του πανεπιστημίου του Shippensburg κατέδειξε ότι υπάρχει ισχυρή σχέση μεταξύ του μικρού ονόματος των ανηλίκων και των πράξεων παραβατικότητας που αυτοί κάνουν.

4. Αν το όνομά σας είναι συνηθισμένο στη λευκή φυλή, έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε δουλειά. Οι ερευνητές στις ΗΠΑ υποστηρίζουν ότι τα «λευκά» ονόματα έχουν πιθανότητες 50% πάνω από τα ονόματα των μαύρων να κληθούν για δουλειά μετά από συνέντευξη! Ως παράδειγμα αναφέρουν ότι το όνομα Emily Walsh θα τύχει μεγαλύτερης προσοχής και συμπάθειας από το όνομα Lakisha Washington.

5. Αν τα αρχικά του ονόματός σας βρίσκονται στην αρχή του αλφάβητου έχετε περισσότερες πιθανότητες να μπείτε σε καλύτερο σχολείο. Οι μελετητές τονίζουν ότι όσο πιο κοντά στην αρχή του αλφαβήτου είναι ένα όνομα, τόσες περισσότερες είναι οι πιθανότητες ένα παιδί να γίνει δεκτό σε ένα σχολείο.

6. Αν τα αρχικά του επωνύμου σας είναι κοντά στο τέλος του αλφάβητου, έχετε πιο πολλές πιθανότητες να είστε πολυέξοδα άτομα! Οι επιστήμονες εξηγούν ότι τα άτομα αυτά στην παιδική τους ηλικία, είχαν λιγότερο διαθέσιμο χρόνο σε τυχόν ονομαστικά καλέσματα, π.χ. σε προφορικές εξετάσεις του σχολείου, επειδή ήταν τελευταίοι στον κατάλογο και αυτό τους ωθεί στην ενήλικη ζωή τους να μη θέλουν να χάσουν τυχόν προσφορές για ψώνια!

7. Είναι πιο πιθανό να σας προσλάβουν σε μια εταιρεία αν τα αρχικά της ταιριάζουν με τα δικά σας. Συχνά ταυτιζόμαστε με το όνομά μας και προτιμούμε να δουλεύουμε σε εταιρείες που έχουν όνομα παρόμοιο με το δικό μας.

8. Η χρήση και μεσαίου αρχικού σας κάνει να δείχνετε πιο έξυπνοι και πιο υπεύθυνοι στην εργασία σας. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό European Journal of Social Psychology, έδειξε ότι τα άτομα που χρησιμοποιούν και μεσαίο αρχικό έχουν αυξημένη αντίληψη και περισσότερες πνευματικές ικανότητες.

9. Αν το όνομά σας έχει ρίζα «ευγενών», κερδίζετε ευκολότερα μια υψηλόβαθμη θέση. Η συνειρμική σχέση με ονόματα όπως King (βασιλιάς), θα μπορούσε να επηρεάσει στην απόκτηση υψηλής επαγγελματικής θέσης.

10. Αν ένα αγόρι έχει όνομα κοριτσιού, παίρνει πιο συχνά αποβολές στο σχολείο. Μελέτη του Northwestern University που έγινε στην ευρύτερη περιοχή της Φλόριντα από το 1996 μέχρι το 2000, ανάμεσα σε μαθητές, κατέληξε ότι τα αγόρια με κοριτσίστικα ονόματα είχαν επιθετική συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές τους.

11. Οι γυναίκες με σέξυ ονόματα επιτυγχάνουν πιο εύκολα! Οι γυναίκες με σέξυ ονόματα επιτυγχάνουν πιο εύκολα στα ανδροκρατούμενα επαγγέλματα, ενώ οι γυναίκες με αντρικά ονόματα εξελίσσονται ευκολότερα στα νομικά επαγγέλματα.

12. Οι άντρες με μικρά ονόματα, όπως Μπομπ ή Τζακ, παίρνουν ευκολότερα διευθυντικές θέσεις. Ένας ειδικός τονίζει ότι τα απλά ονόματα δείχνουν «φιλία» και τα άτομα με αυτά ανοίγονται περισσότερο.

13. Οι γυναίκες που βρίσκονται στην κορυφή χρησιμοποιούν συνήθως το πλήρες όνομά τους (όνομα και επώνυμο). Αυτό τις βοηθάει να δείχνουν επαγγελματισμό καθώς και την βαρύτητα του έργου που επιτελούν.

protothema.gr