Το κορίτσι-λάστιχο που «έκλεψε» την καρδιά του ισχυρού άνδρα του Κρεμλίνου, τώρα ετοιμάζεται να διευθύνει τον μεγαλύτερο ιδιωτικό μιντιακό όμιλο της Ρωσίας.

Η χρυσή Ολυμπιονίκης της ρυθμικής γυμναστικής Αλίνα Καμπάεβα, που βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής των ΜΜΕ όταν αποκαλύφθηκε ο ανάρμοστος δεσμός της με τον Ρώσο πρόεδρο, Βλαντιμίρ Πούτιν, είπε τελικά το «ναι» όχι όμως στον Βλαντιμίρ Πούτιν, αλλά στην πρόταση να αναλάβει τα ηνία του ρωσικού ομίλου φιλοκυβερνητικών μέσων ενημέρωσης «National Media Group» (NMG).

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Moscow Times», η ερωμένη του 61χρονου Πούτιν, που έχει τα μισά του χρόνια, αποφάσισε να εγκαταλείψει την καριέρα της στην πολιτική βάζοντας πλώρη για μεγαλύτερα πράγματα. Η Καμπάεβα διετέλεσε τα τελευταία έξι χρόνια βουλευτής του κόμματος του Κρεμλίνου «Ενωμένη Ρωσία».

Από το 2008, διηύθυνε το συμβούλιο εποπτείας του NMG, το οποίο ιδρύθηκε από τον Γιούρι Κοβαλτσόφ, άνθρωπο του στενού περιβάλλοντος Βλαντιμίρ Πούτιν.

Η αυτοκρατορία των ρωσικών μέσων ενημέρωσης που θα αναλάβει υπό την εποπτεία της η Καμπάεβα, περιλαμβάνει τα δίκτυα «REN-TV» και «Piaty Kanal», τις εφημερίδες «Izvestia» και «Tvoi De», τον ραδιοφωνικό σταθμό «Rousskaia Sloujba Novostei» και ελέγχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του «Pervy Kanal» και του στούντιο «Art Pictures», το οποίο διευθύνεται από τον σκηνοθέτη Φίοντορ Μπονταρτσούκ.



Τον Απρίλιο 2013, ο Βλαντιμίρ Πούτιν ανακοίνωσε μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες το διαζύγιό του με την σύζυγό του, Λιουντμίλα έπειτα από 30 χρόνια έγγαμου βίου. Τότε, οι κακές γλώσσες έσπευσαν να πουν ότι ο Πούτιν αποφάσισε να δημοσιοποιήσει τον κρυφό έρωτά του με την Καμπάεβα. Έκτοτε, υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα στο ρωσικό Τύπο, που υποστήριζαν ότι, Πούτιν και Καμπάεβα απολαμβάνουν τον έρωτά τους μακριά από το φώτα της δημοσιότητας στο προεδρικό μέγαρο στη Μαύρη Θάλασσα.

Τα ρωσικά ΜΜΕ αντιμετωπίζουν με... τακτ την προσωπική ζωή του Ρώσου προέδρου για να μην έχουν την... τύχη της ρωσικής εφημερίδας «Moskovsky Korrespondent» . Το 2008, η ρωσική  εφημερίδα δημοσίευσε άρθρο το οποίο αποκάλυπτε ότι ο Πούτιν θέλει να νυμφευτεί την αγαπημένη του. Η εφημερίδα έβαλε «λουκέτο» λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση του άρθρου.









protothema.gr