«Κεφαλικό φόρο από 14,5 έως και 20 ευρώ για κάθε επιβάτη που αναχωρεί - κατά τα πρότυπα του «σπατόσημου» - φέρνει η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων από το ΤΑΙΠΕΔ. , προφανώς για τη χρηματοδότηση των έργων αναβάθμισης, τα οποία είναι υποχρεωμένος να κάνει ο "επενδυτής".

Εγκυρη πηγή ανέφερε στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ότι με βάση τα… ψιλά γράμματα της διακήρυξης του διαγωνισμού θα επιβάλλεται «κεφαλικός φόρος» 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ!

Βέβαια, - εαν ισχύει κάτι τέτοιο - ειδικά για το Αεροδρόμιο των Χανίων "Γιάννης Δασκαλογιάννης", θα αποτελέσει σκάνδαλο τεράστιου μεγέθους, καθώς είναι γνωστό πως ήδη στο αεροδρόμιο των Χανίων, εκτελούνται έργα εκατομμυρίων ευρώ για την επέκτασή του, με χρηματοδότηση απο την Ευρωπαική Ένωση και το Ελληνικό δημόσιο.

Στην πράξη αυτό σημαίνει πως ο "επενδυτής" που θα πάρει την πρώτη ομάδα των Αεροδρομίων - στην οποία εντάσσεται και το "Γ.Δασκαλογιάννης", όχι μόνο δεν θα "επενδύσει" ούτε ένα ευρώ, αλλά επιπλέον παίρνει και "προίκα".

Να σημειωθεί πως εδώ και χρόνια ισχύει και για τις αναχωρήσεις απο το αεροδρόμιο Χανίων το "σπατόσημο" των 12 ευρώ ανα επιβάτη το οποίο όπως εισπράτεται απο το δημόσιο.

Βέβαια, όπως είπε στο Flashnews.gr, ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων της ΥΠΑ στο αεροδρόμιο "Γ.Δασκαλογιάννης" κ.Αρμουτάκης, ουδείς γνωρίζει που πηγαίνουν τα χρήματα αυτά, τα οποία μόνο πέρυσι και μόνο απο το αεροδρόμιο Χανίων έφτασαν στα 15 εκατομμύρια ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι προσφορές για τα αεροδρόμια έχουν καταθέσει τρείς κοινοπραξίες που είναι οι εξής:

 CASA (Corporation America S.A.) – METKA Α.Ε.
 FRAPORT AG- SLENTEL Ltd
 VINCI Airports S.A.S. – ΑΚΤOR Παραχωρήσεις Α.Ε.

Οι όμιλοι που θα αναλάβουν τα περιφερειακά αεροδρόμια θα πάρουν την εκμετάλλευση για 30 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης της σύμβασης για άλλη μια δεκαετία. 

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χρόνος θα αυξηθεί στα 50 χρόνια και η υποχρέωση ολοκλήρωσης των επενδύσεων, που υπολογίζονται σε 250-300 εκατ. ευρώ, «ξεχύλωσε» από τα τρία στα πέντε χρόνια, μετά την υπογραφή της σύμβασης.»