Ο 35χρονος Φινλανδός που πριν λίγες μέρες (17/10) είχε γενέθλια είναι ο τελευταίος οδηγός που πήρε πρωτάθλημα για λογαριασμό της Ferrari το 2007. Μάλιστα στη σύγχρονη ιστορία της ομάδας από το 1980 μέχρι σήμερα είναι μαζί με το Σουμάχερ οι μοναδικοί οδηγοί – πρωταθλητές με τα χρώματα της Ferrari. 

Ο Ράικονεν αποχώρησε στο τέλος του 2009 από τη Ferrari και πληρώθηκε το συμβόλαιό του για το 2010 ώστε ν’ αδειάσει μια θέση για τον Αλόνσο. Ο Iceman έκανε το κέφι του δυο χρόνια στο WRC και επέστρεψε το 2012 στη Lotus. Μετά από δυο χρόνια με αξιόλογες εμφανίσεις και δυο νίκες (Άμπου Ντάμπι – 2012, Αυστραλία – 2013) ο Φινλανδός επέστρεψε στη Ferrari. 

Οι φετινές εμφανίσεις του Ράικονεν δεν είναι αντάξιες των δυνατοτήτων του, ο Φινλανδός έχει πάρει 47 βαθμούς έναντι των 141 βαθμών του Αλόνσο. Ο Ράικονεν έχει συμβόλαιο με τη Ferrari για το 2015 και είναι πιθανό του χρόνου να είναι δίδυμο με το Φέτελ στην Ιταλική ομάδα. 
Ο Ράικονεν διαμαρτύρεται φέτος για το κράτημα της Ferrari ειδικά για την συμπεριφορά της στην αλλαγή πορείας. 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μάρκο Ματιάτσι πιστεύει – παρότι αυτό δεν τεκμαίρεται από τα αποτελέσματα – ότι ο ρυθμός του Ράικονεν έχει βελτιωθεί: «Είναι βέβαιο πως ο ρυθμός του Κίμι βελτιώνεται. Αυτό ακόμη δεν έχει φανεί στη συγκομιδή βαθμών υπήρξε μια σειρά από παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά. Όμως η ταχύτητά του αυξάνεται».

Όλα δείχνουν ότι στο τέλος της χρονιάς ο Αλόνσο θα εγκαταλείψει την Ferrari. Μέχρι τώρα σε 16 αγώνες τα κόκκινα μονοθέσια δεν έχουν κερδίσει. Αν αυτό συνεχιστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς θα είναι η πρώτη φορά από το 1993, εδώ και 21 χρόνια που η Ferrari ολοκληρώνει μια σεζόν χωρίς νίκη.  



protothema.gr