Με την παρουσίαση του πιο προσιτού 1050 Adventure η ΚΤΜ διαθέτει πλέον με διαφορά την πληρέστερη γκάμα mega on-off μοτοσικλετών από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή.
Πλέον η KTM έχει ένα mega on-off για κάθε γούστο. Η αρχή έγινε 1190 Adventure και 1190 Adventure R και συνεχίστηκε φέτος με το 1290 Adventure που πρόσθεσε ακόμη περισσότερη χλιδή και ασφάλεια στις αυστριακές μοτοσικλέτες. Τώρα η αυστριακή εταιρία μάς δίνει το 1050 Adventure που αποτελεί τη νέα βασική έκδοση του concept «Adventure» και αποτελεί την πιο προσιτή λύση στην γκάμα η οποία δίνει παράλληλα βάρος στο χαμηλότερο κόστος χρήσης και συντήρησης.

Το 1050 Adventure είναι ουσιαστικά το 1190 Adventure με κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας, κυβισμού 1.050 κ.εκ. Το δικύλινδρο μοτέρ, που διαφέρει από εκείνο του 1190 στις κεφαλές και τα πιστόνια, αποδίδει 95 ίππους στις μόλις 6.200 σ.α.λ. και 10,7 Kgm ροπής στις επίσης πολύ χαμηλές 5.750.

Η ισχύς από ένα δικύλινδρο μοτέρ της KTM με τόσα κυβικά θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη. Η αυστριακή εταιρία όμως ήθελε να συμπεριλάβει στο κοινό της και τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2, έχοντας διαθέσιμο κιτ περιορισμού στους 47 νόμιμους ίππους. Αυτό που έπρεπε να γίνει είναι να περιοριστεί η μέγιστη ισχύς του κινητήρα που δέχεται το κιτ περιορισμού ώστε να μην υπερβαίνει το διπλάσιο του ορίου. Οι 95 ίπποι δείχνουν να το ξεπερνούν αυτό το όριο κατά ένα, αν όμως μετατρέψτε τα ανακοινώσιμα KW της KTM σε ίππους τότε θα πάρετε τους πραγματικούς ίππους (HP) που ανέρχονται στους 93,87, λίγο πριν το όριο δηλαδή.

Το 95 ακούγεται καλύτερα από το 94 και επιλέχθηκε προφανώς για λόγους μάρκετινγκ αφού πρακτικά ένας ίππος δεν παίζει κανένα ρόλο σε αυτά τα κυβικά και κιλά. Το σημαντικό είναι ότι η ισχύς του κινητήρα έχει περιοριστεί συνειδητά. Ίσως στο μέλλον να δούμε στα αξεσουάρ του 1050 Adventure να προστίθεται και ένα κιτ… απελευθέρωσης της ισχύος που θα την φέρνει στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η KTM.

\"\"

Διαφορά υπάρχει επίσης και στις αναρτήσεις οι οποίες προέρχονται μεν από την WP, ωστόσο το ανεστραμμένο πιρούνι φέρει καλάμια διαμέτρου 43 χλστ. και όχι 47 χλστ., ενώ το αμορτισέρ δεν είναι PDS.

Η προσπάθεια μείωσης του κόστους δεν απέτρεψε τους Αυστριακούς από το να προσθέσουν στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας απενεργοποιούμενα ABS (μονάδα Bosch 9M+) και Traction Control (τριών σταδίων) αλλά και διαφορετικές χαρτογραφήσεις για την απόδοση του κινητήρα και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που προσαρμόζονται ανάλογα με την απαιτήσεις.

Επίσης οι ζάντες (19 και 17 ιντσών εμπρός-πίσω) είναι χυτές αλουμινίου, αντί για αλουμινένια στεφάνια με ακτίνες και τα ελαστικά έχουν μικρότερο πλάτος εμπρός και πίσω (110/80-150/70 έναντι 120/70-170/60). Απαράλλαχτο παραμένει το εξαιρετικό ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα αλλά και το αλουμινένιο υποπλαίσιο, όπως και η σχεδίαση της μοτοσικλέτας. Ίδια παρουσιάζονται και τα φρένα με δίσκους 320 χλστ. εμπρός και 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.

Το βάρος έχει παραμείνει στα 212 κιλά, χωρίς καύσιμο, όπως και οι υπόλοιπες διαστάσεις, εκτός από τη σέλα που έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ. στα 850 χλστ. και έχει διαφορετική σχεδίαση στο κομμάτι του συνεπιβάτη. Φυσικά το 1050 Adventure συνοδεύεται από μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για να το φέρετε στα μέτρα σας.

\"\"

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.050
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 93,87/6.200
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 10,7/5.750
Βάρος: 212 κιλά, χωρίς καύσιμο

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

Πηγή: mototriti.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook