Η έντονη κρίση, που πιέζει τα μεγέθη των εταιρειών και καθιστά ευάλωτους τους πρατηριούχους ακόμη και στα λουκέτα, οδηγεί σε εμπορική αντεπίθεση τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες μέσω προσφορών αλλά και διευκολύνσεων προς τους καταναλωτές επιχειρεί να ανακτήσει τους χαμένους όγκους πωλήσεων. Χαρακτηριστική του κλίματος στην αγορά είναι η ολοένα και εντεινόμενη συνεργασία μεγάλων εταιρειών του κλάδου με το τραπεζικό σύστημα και ειδικότερα με πιστωτικές κάρτες καθώς οι καταναλωτές έχουν στραφεί ξανά στη λύση του πλαστικού χρήματος ακόμη και για αγορές μικρών ποσοτήτων βενζίνης.

Το τελευταίο παράδειγμα τέτοιας συνεργασίας αφορά στη Shell και την Εθνική Τράπεζα για τις κάρτες Go. Όπως εξηγούν πηγές της εταιρείας η συνεργασία αυτή αντιμετωπίζεται από την πλευρά της Coral περισσότερο ως κίνηση στρατηγικής συνεργασίας με ένα μεγάλο πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών και μια μεγάλη τράπεζα.

Παράλληλα με το άμεσο κέρδος από το πρόγραμμα επιβράβευσης με τη μορφή έκπτωσης 3% στις αγορές για όσους χρησιμοποιούν τις κάρτες go National, η Coral τρέχει και νέο πρόγραμμα καλοκαιρινού promotion το οποίο προσφέρει σε καταναλωτές επιτραπέζια παιχνίδια (trivial pursuit, monopoly), με την αγορά βενζίνης racing. Παράλληλα όμως η συνεργασία με την go National εντάσσεται και στο πλαίσιο της αύξησης των σημείων αυτόματη πώλησης και της διευκόλυνσης των πελατών, καθώς ήδη έχουν εγκατασταθεί περίπου 30 σημεία αυτόματης πώλησης σε κεντρικά σημεία με στόχο να αυξηθούν σε πάνω από 120.

Επιτραπέζια παιχνίδια δίνει και η ΕΚΟ, που επίσης συνεργάζεται με το πρόγραμμα go National. Ειδικότερα προσφέρεται σε επιλεγμένα πρατήρια ΕΚΟ άμεση επιστροφή του 2% μέσω του προγράμματος επιβράβευσης της κάρτας.

Συνεργασία με τις κάρτες της Eurobank έχει και η Ελινόιλ, που δίνει δυνατότητα συλλογής πόντων επιβράβευσης αλλά και εξαργύρωσης πόντων που έχουν μαζευτεί στις κάρτες από αγορές. Το πρόγραμμα Επιστροφή της Eurobank ισχύει σε συγκεκριμένα πρατήρια του δικτύου της εταιρείας ενώ παράλληλα υπάρχει σε εξέλιξη προωθητική ενέργεια που προσφέρει φλυτζάνια εσπρέσσο και ηλεκτρικά κατσαβίδια black and decker ως δώρο μαζί με την αγορά λιπαντικών.

Τέλος προ ημερών ολοκληρώθηκε με επιτυχία η προωθητική ενέργεια της Revoil που έδινε κάθε μέρα άμεσα τα καύσιμα ενός μήνα (150 ευρώ), τη θέρμανση της περιόδου (500 ευρώ) και συμμετοχή στην κλήρωση για ένα fiat 500. Η εταιρεία ήδη επεξεργάζεται και το νέο της προωθητικό πρόγραμμα που αναμένεται σύντομα.

energypress.gr