Τρεις γυναίκες της ελληνικής showbiz, η Έλλη Κοκκίνου, η Ελένη Πετρουλάκη και η Σίσσυ Φειδά, που αναμφισβήτητα έχουν καλοσμιλεμένα κορμιά, μίλησαν σε γνωστό περιοδικό και αποκάλυψαν τα μικρά μυστικά της διατροφής τους, που τις κρατάνε σε φόρμα και κάνουν πολλές γυναίκες να τις ζηλεύουν.

Έλλη Κοκκίνου

Πότε ζήτησες τη βοήθεια διατροφολόγου; «Ο διατροφολόγος Γιώργος Λέων με έχει αναλάβει από το 2004 – και πραγματικά οι αλλαγές στο σώμα μου ήταν δραστικές».

Τι περιλαμβάνει το πρωινό σου γεύμα; «Αβγά, τομάτα, τυρί light ή κουάκερ, γάλα με λίγη λακτόζη και σταφίδες».

Με ποιο σημείο του σώματός σου έχεις εμμονή και ποτέ δεν είσαι ευχαριστημένη; «Τα αδύναμα σημεία μου είναι τα χέρια μου και η κοιλιά μου. Οι ασκήσεις που κάνοντάς τες είδα αποτελέσματα αφορούν τα πόδια και τους γλουτούς».



Ελένη Πετρουλάκη

Πρόταση για τον τέλειο fitness συνδυασμό; «Το επαναστατικό πρόγραμμα PACE, διάρκειας 27 λεπτών, σε συνδυασμό με την power yoga».

Με ποιο σημείο του σώματός σου έχεις εμμονή και ποτέ δεν είσαι ευχαριστημένη; «Με το μηριαίο δικέφαλο. Με δυσκολεύει πολύ αλλά, όπως λέει και η Sharon Stone, “ Όσο μεγαλώνουμε, το πνευματικό επίπεδο ανεβαίνει και τα οπίσθια κατεβαίνουν”».

Τι περιλαμβάνει η διατροφή σου; «Δημητριακά ολικής άλεσης, δαμάσκηνα, light γαλακτοκομικά, πρωτεΐνες, σαλάτες, ομελέτες από ασπράδι αβγού».

Σίσσυ Φειδά

Πόσο γυμνάζεσαι τώρα; «Κάνω 2 φορές την εβδομάδα personal training, από 1 ώρα τη φορά, το οποίο εναλλάσσω με pilates. Δεν έχω πειθαρχία και χρειάζομαι κάποιον που να με επιβλέπει για να γυμνάζομαι».

Ποια είναι η δυνατή και ποια η αδύναμη fit πλευρά σου; «Οι ασκήσεις κατά τη διάρκεια των οποίων σηκώνεις το βάρος του σώματός σου με κουράζουν εύκολα. Προτιμώ την κολύμβηση ή τις στατικές ασκήσεις, όπως το pilates».

Το πρωινό σου τι περιλαμβάνει; «Είναι κάπως σπαρτιάτικο. Τρώω 2 φέτες μαύρο ψωμί με μαρμελάδα ή μέλι ή γλυκό σταφύλι. Αλλιώς, ένα τοστ με καφέ και, κάποιες φορές, χυμό πορτοκάλι».

  In Style