Μια συνολική εικόνα η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί ως οδηγός για την έναρξη ή τη βελτίωση μιας επιτυχημένης πορείας στο Internet και τον κόσμο του e-commerce, δόθηκε κατά την διάρκεια του σεμιναρίου για το “e-business και το digital marketing που διοργάνωσε το ΕΒΕΧ σε αίθουσα του το απόγευμα της Τετάρτης 19 Νοεμβρίου.

Ο ομιλητής, Ευάγγελος Κοτσώνης, Servises Manager στην εταιρεία Sleed αναφέρθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο το οποίο αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, στους κανόνες με τους οποίους λειτουργεί και σύμφωνα με τους οποίους το κάνει ένα μέσο το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην απόλυτη επιτυχία αρκεί, ο κάθε επιχειρηματίας να ξέρει πως, πότε και γιατί να δραστηριοποιηθεί σε αυτό το χώρο, αλλά και ποια είναι τα μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει για τη προώθηση του.