2014
Μητέρα δύο παιδιών. Ορίστε;
Οπως και το μουστάκι του Γιώργου Παπαδάκη, το μπούστο -παλιά- και τα μπαρουτοκαπνισμένα -σήμερα- smokey eyes της Ελεονώρας Μελέτη, τα περίσσια αυθορμησίας σπρωξίματα της Ελένης Μενεγάκη, τα μπλουτζίν και τα σακάκια της Αγγελικής Νικολούλη, τα καρό-ωδή στους ξυλοκόπους του Οντάριο πουκάμισα του Πέτρου Κωστόπουλου, το τίναγμα/ξάσιμο των μαλλιών της Αννίτας Πάνια. Βεβαίως όλα τους ωχριούν μπροστά στο αίσθημα δέους και θαυμασμού που προκαλεί η δωρικότητα των ποδιών της Φαίης Σκορδά, αυτού του αριστουργήματος γλυπτικής που δημιούργησε σαν με αλφάδι η φύση – εντάξει, ας μην αιθεροβατούμε, λογικά θα έβαλε το χέρι του και ο personal trainer της.
2014
Αφωνα τα «Καρντάσιανς» μπροστά στο σταυροπόδι
Είναι η τρίτη φορά που ένα ζευγάρι ποδιών κλέβει αναίσχυντα, σχεδόν με ιταμό, θαρρείς, τρόπο την παράσταση δημιουργώντας τη δική του μυθολογία. Στις αρχές των 90s ήταν τα κάτω άκρα της Τζούλια Ρόμπερτς που έκαναν ακόμη και τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς κολοσσούς να τρέμουν ενδεχόμενη επίσκεψη της ανερχόμενης τότε σταρ στα γραφεία τους. Το 2012 ήταν η θέα του δεξιού ποδιού της Αντζελίνα Τζολί στο κόκκινο χαλί του Dolby Theatre κατά τη διάρκεια της 84ης απονομής των βραβείων Οσκαρ, η οποία οδήγησε στη δημιουργία λογαριασμού στο Twitter, μέσω του οποίου το πόδι της συμβίας του Μπραντ Πιτ γιόρταζε την αυτονόμησή του.
Στις αρχές των 90s ήταν τα ατελείωτα πόδια της Τζούλια Ρόμπερτς που έγραφαν ιστορία, ενώ το 2012 ήταν το δεξί πόδι της Αντζελίνα Τζολί στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ που… αυτονομήθηκε, δημιουργώντας λογαριασμό στο Twitter. Σήμερα μπορεί οι γάμπες, οι μηροί και οι γλουτοί της Φαίης να μην έχουν αρθρώσει ακόμη λόγο στα social media, όμως το καύχημα του Κιλκίς και της πρωινής ζώνης του ΑΝΤ1 έχει βάλει για τα καλά πόδι στο άβατο της ανδρικής φαντασίωσης
Μπορεί οι γάμπες, οι μηροί και οι γλουτοί της Φαίης Σκορδά να μην έχουν αρθρώσει ακόμη λόγο στα social media, όμως το καύχημα του Κιλκίς και της πρωινής ζώνης του ΑΝΤ1 έχει βάλει για τα καλά πόδι στο άβατο της μέσης ανδρικής φαντασίωσης. Ποιος δεν θα προσέφερε σε αυτά τα πόδια ένα ζευγάρι γόβες Alaia κι ας διακινδύνευε να επιβαρυνθεί με φόρο πολυτελούς διαβίωσης; Φυσικά και η ίδια η Φαίη γνωρίζει το δυνατό σημείο της, το συγγενές αβαντάζ της, και φροντίζει μεθοδικά να το υπενθυμίζει -χωρίς ποτέ να το ξεπουλά- είτε στα καλοκαιρινά Instagram στιγμιότυπά της, είτε με εμφανίσεις όπως εκείνη που έκανε την περασμένη εβδομάδα ως καλεσμένη στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς», ανάγοντας τον αγνό θαυμασμό σε ευλάβεια θρησκευτικής κοπής. Αλλωστε ακόμη και στον γάμο της με τον Γιώργο Λιάγκα επέλεξε να καινοτομήσει, τολμώντας με μίνι νυφικό, ίσως ως ένα μήνυμα ευγνωμοσύνης προς τη γενναιοδωρία και την απλοχεριά που επέδειξε προς εκείνην η μητέρα φύση.
2013
Κορμί-λαμπάδα, τάδε έφη Μενεγάκη
Η «θεία» Ελένη ξέρει
2013
Θέλει δεν θέλει, τα καυτά σορτσάκια βάζουν φωτιά στο Instagram
Στην πραγματικότητα, η Ελένη δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να κομίσει γλαύκα ες Αθήνας, επισφραγίζοντας πάντως το έκπαγλο κάλλος των κάτω άκρων της Φαίης ως αξιωματική αλήθεια – τουλάχιστον στον κόσμο των εκτός μόντελινγκ κοινών θνητών γυναικών. Με γόβες ή μποτίνια, με μπότες έως ή πάνω από το γόνατο, με αθλητικά παπούτσια ή γυμνά, τα πόδια της Φαίης από το κουντεπιέ ως τους γλουτιαίους μυς μοιάζουν με έργο τέχνης -γιατί όχι;-, ακόμη και με μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.
2010
Αν δεν βάλει η Φαίη νυφικό μίνι, τότε ποια;
Γυμνασμένα όσο πρέπει και ευθύγραμμα, ζυγιασμένα και δυνατά στην όψη, εύμορφα, είναι τα μόνα στην ελληνική τηλεόραση που μοιάζουν να διαθέτουν δικό τους χαρακτήρα, αυτεξούσια προσωπικότητα, άποψη, γνώμη και κρίση, μια απόκοσμη γοητεία. Λες και έχουν κατακτήσει από κατασκευής την τέλεια ομορφιά. Εκείνη που κατευνάζει άμα τη εμφανίσει της τα φθηνά, άκομψα ή προκλητικά σχόλια και εκμαιεύει τον ευγενή, πηγαίο, άφατο θαυμασμό. Οπως ακριβώς συμβαίνει δηλαδή με κάθε λεπτεπίλεπτο αριστοτέχνημα που δημιούργησε η ίδια η φύση. Μην τα πείτε ποτέ απλώς σέξι. Θα ήταν εύκολο, λίγο και μάλλον περιττό. Αυτά τα πόδια δεν μπορούν να είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από απλώς αποπλανητικά. Σαν μια εράσμια γείωση σε έναν αφόρητα ρεαλιστικό κόσμο.
2009
Ζωντανό γλυπτό