Τη στιγμή που το κλίμα στην εκπαίδευση παραμένει έκρυθμο με αφορμή τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και τις αλλαγές για το περίφημο νέο λύκειο, η πενθήμερη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2015 έκρυβε ειδήσεις από την πλευρά της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας, που σχετίζονται με την στάση και τις επόμενες κινήσεις των επικεφαλής του υπουργείου για μία σειρά θεμάτων που \’\’καίνε\’\’ τους εκπαιδευτικούς.

Ο υφυπουργός παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος μίλησε ανοιχτά για πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει στην διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ προκειμένου να προσληφθούν τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου 10.000 εκπαιδευτικοί.

Η απόφαση του υπουργείου φαίνεται πως είναι ειλημμένη ωστόσο το πράσινο φως αναμένεται να δοθεί-όποτε και αν γίνει-από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σύμφωνα πάντα και με τις μνημονιακές δεσμεύσεις. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εκπαιδευτική κοινότητα κρατά μικρό καλάθι.

Όπως άλλωστε έχουμε αναφέρει εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα από το Flashnews.gr, το υπουργείο φαίνεται να παραμένει αμετακίνητο στο θέμα τις αξιολόγησης μία διαδικασία η οποία ξεκινά το πρώτο δεκαπενθήμερο του νέου έτους κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και υφυπουργός παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος κατά την διάρκεια της τοποθέτησής του στην Βουλή.

Τι σημαίνει αυτό; Ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο κινητοποιήσεων από πλευράς εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουν βάλει τις δικές τους κόκκινες γραμμές στο συγκεκριμένο θέμα.

Ο υφυπουργός προανήγγειλε έγκαιρο άνοιγμα της τράπεζας θεμάτων τόσο για τον Α όσο και για την Β λυκείου με στόχο να μην επαναληφθεί η σύγχυση και το αλαλούμ που επικράτησε πέρυσι κατά την πρώτη χρονιά εφαρμογής του μέτρου, ενώ όσο αφορά τις αλλαγές στα δημοτικά σχολεία το σχετικό χρονοδιάγραμμα έχει εκπονηθεί και η περίοδος διαβούλευσης ξεκινά αρχές Φεβρουαρίου.

Στόχος του υπουργείου να μειωθεί η επιβάρυνση των μαθητών από τον ιδιαίτερα μεγάλο όγκο μαθημάτων.

Flashnews.gr/ Νίκος Παναγιωτόπουλος

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook