Διαβάστε τώρα και τη συνέχεια της ιστορίας όπως διαδραματίστηκε σήμερα:
Η συνταξιούχος, πρώην οφειλέτης, επικοινώνησε εκ νέου με την Εφορία για να …ενημερωθεί.
Αφού, μετά από ώρα, αποδέχτηκαν ότι πράγματι έχει γίνει η παρακράτηση της δόσης, απαίτησαν, σε πολύ άσχημο τόνο από την συνταξιούχο, να επισκεφτεί την εφορία Ηρακλείου και να προσκομίσει τον αριθμό του i-ban (το οποίο προφανώς και έχει στη κατοχή της η Εφορία) για να επιστραφούν τα χρήματα….
Και τα τραγελαφικά δεν σταματούν εδώ. Στην ερώτηση της Ξ.Κ. προς την υπάλληλο της Εφορίας Ηρακλείου, αν αυτό θα συμβαίνει κάθε μήνα, η απάντηση ήταν θετική!
Σοβαρά κ. Ρολάκη; Που πάνε αυτά τα χρήματα που παράνομα παρακρατά η Εφορία Ηρακλείου και μόνο μετά από μια δαιδαλώδη διαδικασία τα επιστρέφει στους πολίτες που έχουν εξοφλήσει το χρέος τους;
Γιατί η Εφορία δεν έχει ενημερώσει τους πολίτες για το πρόβλημα που έχει στο δίκτυο ανανέωσης;
Ποιος μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι δεν έχουν παράνομα παρακρατηθεί εξοφλημένα χρέη από συμπολίτες μας οι οποίοι δεν έτυχε να ενημερώνουν καθημερινά το τραπεζικό τους βιβλιάριο;
Λ.Σ.