Λάθος #1: εκτελείς πάρα πολλούς κοιλιακούς

Εάν κάνεις περισσότερα από 3 σετ των 15 επαναλήψεων, χάνεις το χρόνο σου. «Τα παραπάνω ροκανίσματα δε θα λεπτύνουν τη μέση σου» λέει ο Λευτέρης Καβούκης, personal τrainer (www.fitnessand healthexperts.com). Δουλεύεις τον πιο επιφανειακό κοιλιακό μυ από τους τέσσερις. Δοκίμασε πλάγιους κοιλιακούς και τράβα κουπί στο μηχάνημα κωπηλασίας – ασκεί όλους τους μυς της κοιλιάς.

Λάθος #2: κάνεις μόνο yoga

Ιδανική για ευλυγισία και ενδυνάμωση, η yoga ωστόσο δε θα κάψει θερμίδες. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι χρειάζονται 90 λεπτά hatha yoga για να κάψεις 200 θερμίδες – σχεδόν το ίδιο με μια βόλτα στα μαγαζιά. «Εάν κάνεις μία ώρα yoga 5 ημέρες την εβδομάδα, πρέπει να αφιερώσεις τις τρεις σε αερόβια δραστηριότητα, αν στόχος σου είναι η απώλεια βάρους» τονίζει ο ειδικός.

Λάθος #3: τρέχεις σταθερά

Εάν θες να αυξήσεις την ταχύτητά σου, έχεις ανάγκη από διαλειμματική προπόνηση. «Οι μύες σου μαθαίνουν να καίνε ενέργεια πιο αποτελεσματικά, οπότε τρέχεις ταχύτερα» εξηγεί ο Λευτέρης Καβούκης. Ξεκίνα το πρώτο χιλιόμετρο με ζέσταμα αργά, τα επόμενα δύο τρέχοντας στο πρώτο πιο γρήγορα από τη συνήθη ταχύτητά σου και στο δεύτερο πιο αργά από αυτήν. Ο σκοπός είναι είναι να μεγαλώσουν σταδιακά τα διαστήματα που τρέχεις πιο γρήγορα.

 

Αν είσαι πρωτάρα στο γυμναστήριο:

Do:

Ασκήσου καθημερινά Όπως τo ακούς – 7 ημέρες την εβδομάδα! Είναι σημαντικό για όσους ξεκινoύν τώρα να τους γίνει συνήθεια. «Η συνέπεια βοηθά στο αποτέλεσμα» υπογραμμίζει η Liz Neporent, συγγραφέας του βιβλίου The Fat-Free Truth.

Μείνε χαλαρή Όταν πρόκειται για έλλειψη αυτοπεποίθησης ή πειθαρχία στο να χάσουμε κιλά γρήγορα, οι αρχάριοι είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι στο άγχος όταν ασκούνται. Όταν είσαι στρεσαρισμένη στο γυμναστήριο, χάνεις ενέργεια. Χαλάρωσε τους μυς που δε στοχεύεις και αφιερώσου σε αυτούς που δουλεύεις εκείνη τη στιγμή.


 Don't:

Μην κολλάς στο διάδρομο Το κλασικό λάθος των αρχάριων. Μη μένεις στο διάδρομο επειδή απλά σου είναι εύκολο να περπατάς χαλαρά μπροστά στην τηλεόραση. Θα βαρεθείς το γυμναστήριο την πρώτη εβδομάδα και δε θα δεις και αποτέλεσμα.

Μην καμπουριάζεις Είτε χαζεύεις τηλεόραση όταν είσαι στο ελλειπτικό είτε κάνεις βαράκια σε πάγκο, πρόσεξε η στάση του σώματός σου να είναι σωστή. Η στάση επηρεάζει και τη διάθεση και την απόδοση.

shape