Το Twitter σχεδιάζει μία νέα πλατφόρμα που θα επιτρέπει την αγορά διαφημίσεων που θα απευθύνεται κυρίως σε μικρές επιχειρήσεις, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για αύξηση της διαφημιστικής κινητικότητας μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mashable, ο Adam Bain, οικονομικό στέλεχος του Twitter, δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να περνούν από το τμήμα πωλήσεων, προκειμένου να προχωρήσουν στην αγορά διαφημίσεων, γεγονός που πολλές φορές θέτει περιορισμούς. Σύντομα λοιπόν, μέσα στο 2011, αυτό θα αλλάξει και χάρη σε μία διαφημιστική λύση της εταιρείας, η διαδικασία θα γίνει πιο απλή.

Μία τέτοια κίνηση από το Twitter, σίγουρα θα αυξήσει κατά πολύ τη δυναμική του και είναι βέβαιο ότι οι τιμές των διαφημίσεών του θα γνωρίζουν συνεχή άνοδο. Ο ανταγωνισμός άλλωστε των καμπανιών μέσα στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, που θα λειτουργούν με τη φιλοσοφία του AdWords της Google, θα είναι τεράστιος και θα φέρει σημαντικά, αν όχι τεράστια, κέρδη στην εταιρεία.

Για ακόμα μία φορά το Twitter δείχνει τα δόντια του και κάνει τους ανταγωνιστές του να ανησυχούν και πλέον ένα πράγμα είναι σίγουρο: Η δυνατότητα εύκολης αγοράς διαφημίσεων από μικρές επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με το μονοπώλιο του στις iOS συσκευές, καθώς και οι νέες προσθήκες του Twitter σίγουρα κάνουν τον Mark Zuckerberg και το Facebook να ανησυχούν. Κι όχι άδικα θα έλεγα.

 gugoo.gr