Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι στη Γενεύη θα παρουσιάσει το FT-86 II, που θα προσομοιώνει με μεγαλύτερη πλέον ακρίβεια την τελική μορφή του πισωκίνητου κουπέ της που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru.
 
Μετά την πρόσφατη επιβεβαίωση ότι η ιαπωνική επίσης Subaru θα παρουσιάσει στο προσεχές Σαλόνι της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου τη δική της πισωκίνητη εκδοχή του… Toyobaru, σήμερα είναι σειρά της Toyota ώστε να μας πληροφορήσει για τις προθέσεις της. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται ρητά στο επίσημο δελτίο τύπου της Toyota, που συνοδεύτηκε από τη μερικώς… αποκαλυπτική φωτογραφία που σας παραθέτουμε, στην ελβετική πόλη θα παρουσιαστεί η νεότερη και δεύτερη κατά σειρά εκδοχή του πρωτοτύπου FT-86 που είδαμε για πρώτη φορά το 2009. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες μας, οι τελικές μορφές των δύο κουπέ θα παρουσιαστούν στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, με το… σίριαλ να ολοκληρώνεται αισίως στην Έκθεση του Τόκιο (εντός εδάφους δηλαδή για τις δύο εταιρείες!), ενώ η εμπορική διάθεσή τους στις επιμέρους αγορές αναμένεται να αρχίσει από τα μέσα περίπου του 2012.
 
Τι νέα μας φέρνει σήμερα η Toyota; Η αλήθεια είναι πως όχι πολλά, καθώς οι Ιάπωνες κρατούν ερμητικά κλειστό το στόμα τους όσον αφορά τις τεχνικές περγαμηνές του νέου σπορ κουπέ τους. Από τη φωτογραφία ωστόσο που δημοσιεύουμε, αυτό που μπορεί κανείς να συμπεράνει είναι η ελαφρώς διαφοροποιημένη μορφή του εμπρόσθιου μέρους του αυτοκινήτου σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε από το «πρώτο» FT-86. Έτσι, τροποποιημένα φαίνονται τόσο τα φωτιστικά σώματα, όσο και γενικότερα το εμπρός μέρος, προφανώς, για λόγους που σχετίζονται με τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές που αφορούν στην προστασία των πεζών. Από εκεί και πέρα τώρα και ο προφυλακτήρας είναι πιο ελαφρώς… συμβατικός σε μορφή, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στις άκρες του να λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ νέο δείχνει και το κυψελοειδές «πλέγμα» στο κατώτατο σημείο του.
 
Θυμίζουμε πως με βάση τις έως τώρα πληροφορίες, τόσο η πρόταση της Subaru, όσο και εκείνη της Toyota θα είναι πισωκίνητες, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Την κίνηση –για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους- θα παρέχει ένας 4κύλινδρος boxer κινητήρας της Subaru, αγνώστου προς το παρόν χωρητικότητας. Κατά πάσα πιθανότητα, στην περίπτωση της Subaru θα πρόκειται για τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο «2,5άρη», ο οποίος θα αποδίδει περί τους 260 ίππους, ενώ στην περίπτωση της Toyota η τιμή της μέγιστης ισχύς ενδέχεται να είναι μικρότερη κυμαινόμενη κοντά στους 200 ίππους.
 
Δε μένει λοιπόν παρά να επιδείξουμε τη δέουσα υπομονή έως ότου αμφότεροι οι Ιάπωνες μας αποκαλύψουν πλήρως τόσο τη μορφή, όσο και τις τεχνικές προδιαγραφές των δύο «αδελφών» μοντέλων τους. Μείνετε συντονισμένοι, επομένως!

4troxoi.gr