Το χθεσινό συγκλονιστικό Καναδικό GP, πέρα από τη 2ωρη διακοπή λόγω καιρού έκρυβε αρκετό δράμα στην πίστα και ένα συγκλονιστικό φινάλε με τον Φέτελ να χάνει το προβάδισμα και τη νίκη μέσα από τα χέρια του λίγες στροφές πριν το τέλος.

Αφού συνήλθε από την ένταση του αγώνα που διήρκησε 4ώρες και 10 λεπτά ο Μπάτον μίλησε στους δημοσιογράφους για την μεγαλειώδη νίκη του.

Ο 34χρονος περίμενε τους αγωνοδίκες να αποφασίσουν οριστικά ότι δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω ενέργειες στα συμβάντα που ενεπλάκη με τον teammate του Λιούις Χάμιλτον αλλά και τον Φερνάντο Αλόνσο και μετά μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματά του με τους δημοσιογράφους...

Τζένσον πως νιώθεις;
Πραγματικά νιώθω φανταστικά. Κατά τη διάρκεια αγώνων όπως ο χθεσινός σε δύσκολες συνθήκες είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι για ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Προφανώς όπως είδατε υποχρεώθηκα να κάνω κάποια pit stop εκτός προγράμματος για να αντικαταστήσω σπασμένα τμήματα του μονοθεσίου αλλά αυτό δεν με απέτρεψε από το να εξασφαλίσω τη νίκη στον τελευταίο γύρο. Είναι μια ιδιαίτερη μέρα. Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία μου νίκη αλλά ακόμη κι αν δεν κέρδιζα χθες, απόλαυσα τον αγώνα. Όταν καταφέρνεις να επικρατήσεις σε μια μονομαχία σημαίνει πολλά. Το μονοθέσιο ήταν σπουδαίο σήμερα ειδικά όταν στέγνωσε η πίστα. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερα. Είναι η δικαίωση μετά το Μονακό όπου πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα. Εντάξει έκανε λάθος ο Σεμπάστιαν αλλά νιώθω ότι άξιζα τη νίκη.

Συγκρουστήκατε με τον teammate σου, τι έχει να πεις γι’ αυτό;
Τίποτα. Δεν μπορούσα να δω τίποτα εκεί που βρισκόταν. Ξαφνικά ένιωσα το χτύπημα. Δεν θες να πιέσεις τον teammate σου και ο Λιούις το ξέρει αυτό όπως και εγώ. Μιλήσαμε πριν την επανεκκίνηση του αγώνα και το θέμα ξεκαθάρισε. Συμφωνήσαμε και οι δυο ότι αυτά συμβαίνουν στους αγώνες. Με το Φερνάντο αισθάνομαι ότι δεν έκανα κάτι λάθος. Είχα την εσωτερική και επιτάχυνε ξαφνικά, πράγμα περίεργο…

Με αυτή τη νίκη ανέβηκες στην 2η θέση της βαθμολογίας…

Δεν το σκέφτομαι καθόλου αυτό. Θέλω να ευχαριστηθώ αυτή τη νίκη γιατί έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που κέρδισα (σ.σ: πέρυσι στην Κίνα).

Ήταν η πιο γλυκιά νίκη από την εποχή που κέρδισες τον τίτλο;
Ναι. Πέρυσι ήταν διαφορετικά, καινούργιο μονοθέσιο δύσκολοι αγώνες αλλά να που τα κατάφερα ξανά. Είναι μια πολύ γλυκιά στιγμή. Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη νίκη της καριέρας μου. Όλες είναι σημαντικές αλλά αυτή πιο πολύ. Παραδέχομαι ότι χωρίς KERS και DRS θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να κερδίσει κανείς. Αν χρησιμοποιείς σωστά αυτά τα βοηθήματα μπορείς να κάνεις τη διαφορά.

Πέρα από τη σωστή χρήση του KERS και DRS δείχνεις να πλεονεκτείς στην κατανόηση της συμπεριφοράς των ελαστικών;
Ναι αλλά και το μονοθέσιο συμπεριφέρεται ανάλογα και οι μηχανικοί της ομάδας κατανοούν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν. Πιστεύω ότι η στρατηγική μας ήταν καλή. Μπόρεσα να πιέσω με τα σλικ ελαστικά στο τέλος. Ήμουν στο απόλυτο όριο κυνηγώντας το Φέτελ. Το μονοθέσιο δεν είχε άλλο να δώσει αλλά αυτό που έδωσε ήταν αρκετό.

Αν κάποιος σου έλεγε πριν τον αγώνα ότι θα έμπαινες 6 φορές στα πιτ και θα κέρδιζες θα τον πίστευες;
Όχι θα θεωρούσα ότι έχει μεγάλη φαντασία. Είναι δύσκολη πίστα όταν είναι στεγνά αλλά είναι συγκλονιστική στο βρεγμένο. Η πρόσφυση είναι ελάχιστη και η προσπάθεια να κερδίσεις θέσεις συναρπάζει. Θυμάμαι να μου λένε να πλησιάσω τους υπόλοιπους. Βρέθηκα σε κάποια φάση 20ος ήταν φαινόμενο ότι κατάφερα να τους περάσω όλους. Θα χαμογελάω για καιρό.

Πως ήταν ο τελευταίος γύρος;
Πίεζα ασφυκτικά στους δυο τρεις τελευταίους γύρους. Οδηγούσα πολύ επιθετικά για τα δεδομένα μου και στον τελευταίο γύρο πίστευα ότι θα βρεθώ σε σημείο να απειλήσω το Σεμπάστιαν στην πίσω ευθεία. Ήξερα ότι με το DRS θα ήταν πιθανό να τον περάσω εκεί. Αλλά δεν χρειάστηκε γιατί έκανε λάθος ο Σεμπάστιαν από το οποίο επωφελήθηκα. Νομίζω ότι δικαιούμασταν ένα χαμόγελο από την τύχη σήμερα.



car+speed