Το Facebook, ο απόλυτος κυρίαρχος της κοινωνικής δικτύωσης στο Ιντερνετ, έφτασε στο ζενίθ της δημοτικότητας του και από εδώ και στο εφεξής θα αρχίσει η πτώση του. Αυτό τουλάχιστον προβλέπουν βρετανοί ειδικοί, μελετώντας τις μεγάλες απώλειες και πτώσεις που έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό ο δημοφιλής ιστότοπος στην Βρετανία, στις ΗΠΑ και στον Καναδά.

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, το Facebook, το οποίο αυτή τη στιγμή αριθμεί 687 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους υποδεχόταν κατά μέσο όρο 20 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα, τον Απρίλιο και το Μάιο του 2011 ο αριθμός αυτός ήταν σαφώς μικρότερος: άγγιξε τα 13.9 και 11.8 εκατομμύρια νέους χρήστες, αντίστοιχα.

Ταυτόχρονα, οι αμερικάνοι χρήστες του έχουν ελαττωθεί, μέσα σε ένα μήνα, από 155.2 εκατομμύρια σε 149.4 εκατομμύρια, ενώ στον Καναδά παρατηρήθηκε, την ίδια περίοδο, πτώση στον αριθμό των χρηστών κατά 1.5 εκατομμύριο.

«Δεν είναι πλέον τόσο πολύ της μόδας να είσαι στο Facebook, αφού χάνει αρκετούς από τους χρήστες του που το υιοθέτησαν και το αγκάλιασαν στα πρώτα χρονια της λειτουργίας του», τονίζει ο Μάγκνους Χόγκλουντ, ειδικός επί θεμάτων διαδικτύου και διευθύνων σύμβουλος της ιστοσελίδας Law360.com. Και καταλήγει: "Σύντομα το Facebook θα υποσκελισθεί στις προτιμήσεις των νέων κυρίως ανθρώπων από άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Twitter και το LinkedIn, τα οποία παρουσιάζουν μεγάλη άνοδο στις περισσότερες χώρες".

tovima