Η ραγδαία ανάπτυξη των διαδικτυακών Μέσων Ενημέρωσης και η τεράστια δυναμική του internet, βρίσκεται στο επίκεντρο του ετήσιου συνεδρίου On Line Marketing, οι εργασίες του οποίου πραγματοποιούνται στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΙΣ στο Μαρούσι.

Ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό αναλύουν τα δεδομένα για την ψηφιακή Εμπορική επικοινωνία, τις νέες πρακτικές στην on line διαφήμιση, ενώ παρουσιάζουν στοιχεία και έρευνες από το εξωτερικό σε σχέση με τις συνήθειες των αναγνωστών του internet.

Τα συμπεράσματα συνοψίζονται στο γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι το πλέον διαδεδομένο μέσο και διαδέχεται σταδιακά τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως τις εφημερίδες και σε κάποιους τομείς και την τηλεόραση.

Τονίστηκε ότι με την πληθώρα των μέσων που υπάρχουν στο internet ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα πολυποίκιλης ενημέρωσης αλλά και ψυχαγωγίας.

Επίσης σημαντικό είναι το δεδομένο ότι η αμεσότητα και η ταχύτητα στην πληροφορία έχει γίνει το ποιο χρήσιμο εργαλείο για την καθημερινότητα όλων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ημέρας ήταν το γεγονός ότι μετά την ανακοίνωση του ανασχηματισμού σήμερα το πρωί, όλες οι εφημερίδες είχαν "μπαγιάτικα" νέα.

Σημαντικά είναι και τα οφέλη για τους διαφημιζομένους καθότι το internet προσφέρει σχεδόν απόλυτα νούμερα στην αναγνωσιμότητα, άρα και στην προβολή του διαφημιστικού μηνύματος προς τον αναγνώστη. 

Ταυτόχρονα εκτός από την θέαση του μηνύματος δίνει την δυνατότητα μετάβασης στην ιστοσελίδα του διαφημιζομένου και με αυτόν τον τρόπο φέρνει τον καταναλωτή μέσα στο προϊόν ή την υπηρεσία, κάτι που όμως γίνεται με πολύ δημιουργικό και έξυπνο τρόπο, ώστε να προσελκύσει τον αναγνώστη.

Τέλος πολύ σημαντική είναι και η διαδραστικότητα που παρέχει το διαδίκτυο σε σχέση με τον αναγνώστη και τις συνήθειες του ενώ εκθειάστηκε και η ορθή χρήση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Flashnews.gr