Την περίοδο που βρίσκεται σε εξέλιξη η επικοινωνιακή καμπάνια της πρωτοβουλίας για ενίσχυση και στήριξη του τουρισμού «Συμμαχία για την Ελλάδα» (www.visitgreece.gr) μια νέα ελπιδοφόρα και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια αρχίζει να υλοποιείται στην Αμερική.

Πιο συγκεκριμένα, στις αρχές Ιουνίου, με πρωτοβουλία του υφυπουργού Πολιτισμού Γιώργου Νικητιάδη, πραγματοποιήθηκε στο Νιού Τζέρσεϊ των ΗΠΑ συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν ο υφυπουργός, οι συνεταιριστικοί οργανισμοί Pan Gregorian έξι πολιτειών, ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας και γενικός διευθυντής του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα», Γιώργος Καλούδης, και ο εκδότης της Direction και ιδρυτικό μέλος του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα», Βαγγέλης Παπαλιός.

 Στο πλαίσιό της συζητήθηκαν οι τρόποι προβολής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, μέσω των 3.000 και πλέον ελληνικών εστιατορίων στις πολιτείες που δραστηριοποιούνται οι συγκεκριμένοι Οργανισμοί, ενώ εξετάστηκαν οι μέθοδοι με τις οποίες είναι εφικτή η αύξηση εισαγωγής ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια των μελών τους.

Όπως δήλωσε στο Flashnews.gr ο γενικός διευθυντής της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» κ.Καλούδης «στόχος είναι μέσα από αυτά τα εστιατόρια που επισκέπτονται, όχι μόνο Έλληνες, αλλά και φιλέλληνες και άλλοι που αγαπούν την Ελληνική κουζίνα, να προβάλλουμε την Ελλάδα.

Παράλληλα έγινε μια πρόταση από μας, να σκεφτούν πως μπορούν τα προιόντα που χρησιμοποιούν να είναι αποκλειστικά από την Ελλάδα. Πιστεύουμε πως αυτή η πρωτοβουλία θα έχει συνέχεια.»

Στην συνάντηση στο Νιού Τζέρσει μεταξύ άλλων συζητήθηκε το ενδεχόμενο εκτύπωσης placemats με έργα επώνυμων δημιουργών, τα οποία θα προβάλλουν την Ελλάδα ως προορισμό, καθώς και την ιστορία και τον πολιτισμό της.

Επίσης οι εκπρόσωποι των Pan Gregorians ζήτησαν από τον κ. Νικητιάδη να τους φέρει σε επαφή με ελληνικές βιομηχανίες στο χώρο των τροφίμων, προκειμένου περισσότερα προϊόντα της χώρας μας να μπουν στα ελληνικά εστιατόρια της Αμερικής.

\"\"

Ποια είναι η «Συμμαχία για την Ελλάδα»

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία θεσμικών φορέων της επικοινωνίας που «γεννήθηκε» το 2010 με στόχο την τόνωση της αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού.

Ήταν η πρώτη φορά που ο ιδιωτικός τομέας πρότεινε να προσφέρει αφιλοκερδώς υπηρεσίες στο κράτος και αυτό διότι θεώρησε ότι ο τουρισμός, ως ο δυναμικότερος τομέας της ελληνικής οικονομίας, τη
στιγμή της οικονομικής κρίσης είχε ανάγκη της μεγαλύτερης δυνατής ενίσχυσης.

Το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού και ο ΕΟΤ, αφού μελέτησαν την πρόταση, ευχαρίστησαν τους φορείς και αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί τους προκειμένου να αφυπνίσουν την ελληνική κοινωνία σχετικά με τον εσωτερικό τουρισμό. Αποτέλεσμα ήταν η καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας» η οποία κινήθηκε ανεξάρτητα από τις καμπάνιες του ΕΟΤ.

«Η πρόταση προς τους ξένους είναι να επισκεφθούν την Ελλάδα και προς τους Έλληνες να ξαναγαπήσουν τον τόπο τους και να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα» τόνισε ο κ.Καλούδης  

επισημαίνοντας πως «η ανταπόκριση είναι πάρα πολύ μεγάλη όχι μόνο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που προωθούν την καμπάνια, αλλά και από πολλές εταιρείες που έχουν εξαγώγιμα προιόντα και οι οποίες ζητούν να τους δοθεί το δικαίωμα να βάλουν πάνω στις συσκευασίες το site της Ελλάδας (www.visitgreece.gr) . Οπότε με αυτόν τον τρόπο θα προβάλλουν την Ελλάδα.» 

Ποιοι συμμετέχουν

Η αρχή έγινε από θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας, όπως ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), η ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος), η ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας), η ΕΙΙΡΑ (Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών), η Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου & Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο ΣΕΠΤ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου).

Σήμερα στην προσπάθεια έχουν ενταχθεί και η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ), η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας
Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), η Ένωση Ελλήνων Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI), το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), καθώς και πολλές εταιρείες που συμπεριλαμβάνουν το πρόγραμμα στην επικοινωνία των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Η πρώτη καμπάνια του 2010

Η επικοινωνιακή καμπάνια του 1ου κύκλου έτρεξε το διάστημα Ιούλιος-Νοέμβριος του 2010, σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT και περιλάμβανε τρία τηλεοπτικά σποτ (και αντίστοιχες καταχωρίσεις), με έμπνευση από ρήσεις τριών μεγάλων Ελλήνων ποιητών: Οδυσσέας Ελύτης, Γιάννης Ρίτσος & Λορέντζος Μαβίλης.

Η εταιρεία SONY και ο κ. Κώστας Λειβαδάς παραχώρησαν δωρεάν τη μουσική, η οποία αποτελεί απόσπασμα από το τραγούδι: «Για να σε συναντήσω». Η εταιρεία MOVIELAB έκανε την παραγωγή των τηλεοπτικών & ραδιοφωνικών spots.
Η καμπάνια εμφανίστηκε σε 2.290 TV spots και 50 καταχωρίσεις σε έντυπα.

Η δεύτερη καμπάνια του 2011

Ο 2ος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία McCann Erickson και είναι εμπνευσμένος από τους ανθρώπους που στοιχειοθετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Περιλαμβάνει 4 τηλεοπτικά & ραδιοφωνικά σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις), τα οποία προβάλλουν: τους παραδοσιακούς ξενώνες, το χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό και την αθηναϊκή φιλοξενία και διασκέδαση.

Για τη δημιουργία της 2ης εκστρατείας συνεργάστηκαν οι εταιρείες McCann Erickson, Universal Media και Garamond Design, οι εταιρείες παραγωγής Lynx Productions, Parasol, Filmiki και LeSpot, καθώς και οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ κ.κ. Πύρρος Πουλής, Μαρία Ψαρρού.

Flashnews.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook