•    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δοκιμαστική χρήση wearables για εργασίες συντήρησης σε ενεργό δίκτυο τηλεπικοινωνιών στη Θεσσαλονίκ

•    Έξυπνα γυαλιά, τηλεχειριζόμενες ιπτάμενες κάμερες, κράνη με ενσωματωμένη κάμερα και έξυπνα ρολόγια 

•    Το σύστημα των έξυπνων wearables της Ericsson, μοναδική λύση-υπηρεσία, fully integrated με το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου του παρόχου

Τον τρόπο με τον οποίο η χρήση wearables μπορεί να αναβαθμίσει τις εργασίες πεδίου στις τηλεπικοινωνίες παρουσίασε η Ericsson, σε συνεργασία με τον ΟΤΕ και την COSMOTE.

Η πιλοτική χρήση σε εγκαταστάσεις του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη περιελάμβανε:

•    Χρήση έξυπνων γυαλιών από τεχνικό πεδίου

•    Χρήση κράνους με ενσωματωμένη κάμερα και έξυπνου ρολογιού συνδεδεμένου με smartphone 

•    Χρήση τηλεχειριζόμενης ιπτάμενης κάμερας

Η χρήση των wearables μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στoν τρόπο εκτέλεσης των εργασιών πεδίου, ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές. 

Η τεχνολογία που «φοριέται» και παρουσιάστηκε από την Ericsson κατά τη διάρκεια της επίδειξης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

a)    Απευθείας σύνδεση των τεχνικών που βρίσκονται στο πεδίο και φορούν έξυπνα γυαλιά (ή κράνος με ενσωματωμένη κάμερα και έξυπνο ρολόι) με εξειδικευμένους συνεργάτες στα κέντρα διαχείρισης δικτύου, βάσεις δεδομένων και άλλα χρήσιμα εργαλεία. Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται ο ποιοτικός έλεγχος εργασιών όπως π.χ. η καταγραφή, διάγνωση και αντιμετώπιση μιας βλάβης και η συλλογή και ανάλυση άλλων χρήσιμων δεδομένων επιτόπου, ενώ παράλληλα αυξάνει τη συνολική ασφάλεια της παρέμβασης λόγω της λειτουργίας χωρίς χέρια (hands-free).

b)    Τον εξ’ αποστάσεως έλεγχο των κεραιοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού του δικτύου με τη χρήση τηλεκατευθυνόμενων ιπτάμενων καμερών, διευκολύνοντας τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας, αποδοχής και συντήρησης, για πιο ολοκληρωμένη επίβλεψη και αποτελεσματικότερη παρέμβαση (ειδικά όταν πρόκειται για εργασίες που εκτελούνται σε κάποιο ύψος ή/και με δύσκολες συνθήκες πρόσβασης).

Αξίζει να σημειωθεί, πως το καινοτόμο αυτό σύστημα που έχει αναπτύξει η Ericsson, μπορεί να χρησιμοποιεί απρόσκοπτα διαφορετικούς τύπους συσκευών wearables, σε αρμονική συνεργασία με το Σύστημα Υποστήριξης Λειτουργιών και το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου του εκάστοτε παρόχου, προκειμένου να προσφέρει βέλτιστες (best-in-class) υπηρεσίες πεδίου, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοτικότητας και τη συνολική βελτίωση της διαδικασίας συντήρησης του τηλεπικοινωνιακού δικτύου.

Ο Michele Gressani, Head of Operations της Περιφέρειας Μεσογείου και της Ericsson Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε σχετικά: «Η Ericsson έχει μακρά παράδοση στην εισαγωγή καινοτομιών στην αγορά. Λανσάροντας λύσεις wearables για τη συντήρηση πεδίου, φέρνουμε την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι πάροχοι εξυπηρετούν και συντηρούν τα δίκτυά τους, προσφέροντας τις καλύτερες υπηρεσίες με το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας. Είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του πώς οι ΤΠΕ μεταμορφώνουν τον τρόπο που εργαζόμαστε και μας φέρνουν πιο κοντά στη Διαδικτυωμένη Κοινωνία του μέλλοντος, όπου τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους, προς όφελος της οικονομίας, του περιβάλλοντος και της κοινωνίας.» 

Ο Executive Director Λειτουργίας & Βλαβοδιαχείρισης Σταθερής & Κινητής του Ομίλου OTE κ. Νικόλαος Σκιαθίτης δήλωσε: «Ο Όμιλος OTE βρίσκεται πάντα στην αιχμή της καινοτομίας, με στόχο να παρέχει στους πελάτες του υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε αποτελεί απτό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μας βοηθά να βελτιώσουμε τη λειτουργία μας, εισάγοντας νέες μεθόδους στην εργασία μας. Με τη χρήση έξυπνων γυαλιών, ρολογιών, και τηλεχειριζόμενων ιπτάμενων καμερών μπορούμε να βελτιώσουμε τη διαδικασία των επιτόπιων ελέγχων, πάντα προς όφελος του καταναλωτή. Ταυτόχρονα, μπορούμε να γίνουμε ακόμη πιο αποτελεσματικοί στο πεδίο, καθώς οι ειδικοί από το κέντρο επίβλεψης δικτύου μπορούν να υποστηρίξουν τους τεχνικούς όπου κι αν βρίσκονται, σε ζωντανή σύνδεση μέσω video.»  

Σχετικά με την Ericsson: 

Η Ericsson είναι η κινητήρια δύναμη προς τη Διαδικτυωμένη Κοινωνία – παγκόσμια ηγέτιδα στην Τεχνολογία και τις Υπηρεσίες Επικοινωνιών. Οι μακροχρόνιες σχέσεις μας με κάθε μεγάλο τηλεπικοινωνιακό πάροχο στον κόσμο, επιτρέπουν στους ανθρώπους, τις επιχειρήσεις και τις κοινωνίες να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να οικοδομήσουν ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Οι υπηρεσίες, το λογισμικό και οι υποδομές μας – ειδικά στις κινητές επικοινωνίες, την ευρυζωνικότητα και την τεχνολογία νέφους – παρέχουν τόσο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών όσο και σε άλλους κλάδους τη δυνατότητα να επιχειρούν καλύτερα, να αυξάνουν την αποτελεσματικότητά τους, να βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών και να εκμεταλλεύονται νέες ευκαιρίες.

Με περισσότερους από 115.000 εργαζομένους και με πελάτες σε 180 χώρες, συνδυάζουμε την παγκόσμια κλίμακα με κορυφαία τεχνολογία και υπηρεσίες. Υποστηρίζουμε δίκτυα που συνδέουν περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια συνδρομητές. Το 40 τοις εκατό της κίνησης των δικτύων κινητών επικοινωνιών στον κόσμο μεταφέρεται μέσα από δίκτυα της Ericsson. Και οι επενδύσεις μας στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης διασφαλίζουν ότι οι λύσεις μας – και οι πελάτες μας – παραμένουν στην πρώτη γραμμή.

Η Ericsson ιδρύθηκε το 1876 και έχει έδρα τη Στοκχόλμη της Σουηδίας. Το 2014 η εταιρεία είχε έσοδα 33,1 δις δολάρια. Η Ericsson, είναι εισηγμένη στο NASDAQ OMX της Στοκχόλμης και στο NASDAQ της Νέας Υόρκης.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.ericsson.com  

Δείτε εδώ το σχετικό video.

Σχετικά με τον Όμιλο ΟΤΕ:

Ο ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα και μία από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών, σύμφωνα με την κεφαλαιοποίηση. Μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί σήμερα έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο Όμιλος ΟΤΕ προσφέρει το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, από σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες και υπηρεσίες τηλεόρασης, μέχρι επικοινωνία δεδομένων υψηλών ταχυτήτων και υπηρεσίες μισθωμένων γραμμών. Παράλληλα με τις κύριες τηλεπικοινωνιακές του δραστηριότητες, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στους τομείς των ακινήτων και της εκπαίδευσης. Συνολικά, οι επιχειρήσεις του Ομίλου απασχολούν περίπου 22.000 εργαζομένους. 

Όραμα του ΟΤΕ είναι να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου ώστε να αποτελεί την πρώτη επιλογή των πελατών στην Ελλάδα και τη Ν.Α. Ευρώπη, καθώς και να ενεργεί ως «υπεύθυνος πολίτης», με παρουσία και δράση που προσθέτουν αξία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε: www.ote.gr, www.cosmote.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook