Η comScore πρόσφατα δημοσίευσε μερικά πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις εμφανίσεις των online βίντεο. Σύμφωνα με την έρευνα, 176 εκατομμύρια χρήστες των ΗΠΑ παρακολούθησαν κατά τον Μάιο μήνα κατά μέσο όρο 15,9 ώρες βίντεο, «προκαλώντας» έτσι 5,6 δις προβολές. Την ίδια στιγμή, το 83,3% των συνολικών χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ παρακολούθησαν γενικότερα κάποιο βίντεο.

Η Google (μέσω του YouTube) βρέθηκε τον Μάιο και πάλι στην κορυφή των ιστοσελίδων με βίντεο, έχοντας 147,2 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, 2,17 δις εμφανίσεις, και κατά μέσο όρο 311 λεπτά παρακολούθησης βίντεο (δηλαδή περίπου 5 ώρες).

Η Vevo ακολουθεί με 60,4 εκατομμύρια επισκέπτες και 309 εκατ. εμφανίσεις, ενώ η Yahoo (55,5 εκατομμύρια επισκέπτες) και το Facebook (48,2 εκατομμύρια επισκέπτες), βρίσκονται στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Τέλος η Viacom Digital κατέχει την πέμπτη θέση με 46,5 εκατομμύρια επισκέπτες.

Το αμερικάνικο κοινό είδε 4,6 δις διαφημίσεις μέσω των βίντεο κατά τον μήνα Μάιο, αρκετά υψηλότεροι αριθμοί σε σχέση με τα 3,8 δισ. του Απριλίου. Τον μεγαλύτερο αριθμό από εμφανίσεις διαφημίσεων μέσω βίντεο τον κατέχει το Hulu που παρήγαγε περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις (έναντι 1,1 δισεκατομμύρια τον Απρίλιο).

Το Tremor Media Video Network κατέλαβε τη δεύτερη θέση συνολικά (και την υψηλότερη μεταξύ των δικτύων διαφήμισης βίντεο) με 700,8 εκατ. εμφανίσεις έως τώρα, ακολουθούμενη από το Adap.tv (642 εκατ.) και το BrightRoll Network Video (565 εκατομμύρια). Ο χρόνος που δαπανάται για παρακολούθηση βιντεοδιαφημίσεων κατά τη διάρκεια του μήνα ανέρχονται σε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια λεπτά, με το Hulu να είναι πρώτο σε διάρκεια, με 560 εκατομμύρια λεπτά. Τέλος, ο μέσος όρος διάρκειας ενός βίντεο ανέρχεται στα 5,2 λεπτά, ενώ ο μέσος όρος διαφημίσεων μέσω βίντεο σε 0,4 λεπτά.

gugoo.gr