Το Monster αποφάσισε να μπει στη διαδικασία της κοινωνικής δικτύωσης με την εφαρμογή BeKnown, η οποία επιτρέπει στους χρήστες του να δημιουργήσουν ένα επαγγελματικό δίκτυο στο Facebook.

Το BeKnown, επιτρέπει στους χρήστες του Monster να εισάγουν τα δεδομένα τους στο Facebook και να δημιουργήσουν επαγγελματικά δίκτυα και εκεί εκμεταλλευόμενοι τα περίπου 700 εκατομμύρια μέλη του. Το Monster.com δέχεται περίπου 38 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα.

Ήδη, όμως, υπάρχουν ανταγωνιστές. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει το LinkedIn, το οποίο έχει πάνω από 100 εκατομμύρια μέλη και έχει καθιερωθεί ως το κορυφαίο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο. Επίσης, το Monster δεν είναι η πρώτη επιχείρηση που εξετάζει τη χρήση του Facebook ως βάση για τη δημιουργία ενός νέου επαγγελματικού δικτύου -το BranchOut, με πάνω από 800.000 χρήστες, προσπαθεί να κάνει το ίδιο πράγμα.

Το συμπέρασμα είναι ότι ακόμα και τα site ευρέως εργασίας έχουν κατανοήσει πόσο σημαντικό είναι ένα μεγάλο δίκτυο ανθρώπων με ανάγκη για εργασία ειδικά τα τελευταία χρόνια. Καιρός είναι να δούμε και κάτι παρόμοιο στη χώρα μας δεν νομίζετε;

gugoo.gr