Το Facebook πειραματίζεται με έναν νέο τύπο διαφημίσεων στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν να αφήνουν τα σχόλιά τους. Ουσιαστικά, αυτές οι νέες διαφημίσεις, οι οποίες βρίσκονται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, μοιάζουν με status updates, καθώς εμφανίζονται στη ροή νέων του Facebook και διαθέτουν τη λειτουργία σχολιασμού που συναντάμε και σε οποιαδήποτε άλλη ανάρτηση μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.

Φυσικά, οι χρήστες θα πρέπει να έχουν κάνει like τη σελίδα της εκάστοτε εταιρείας, ώστε να προβάλλονται οι διαφημίσεις αυτές.

Πρώτη εταιρεία που έκανε τη δοκιμή των «comment ads» είναι η Allstate, η οποία μέσα από τη διαφήμισή της ρώτησε τους χρήστες «ποιό είναι το χειρότερο πράγμα που έκανε το παιδί σας μέσα στο αυτοκίνητο;». Με τον τρόπο αυτό, ευελπιστεί να βελτιώσει την αλληλεπίδραση μεταξύ εταιρείας και κοινού.

facebook-ads-social-media-comments

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι διαφημίσεις με σχόλια παρουσιάζονται στο Facebook την ίδια περίοδο που το Twitter δημοσιοποίησε τα sponsored tweets και το LinkedIn ανακοίνωσε νέα είδη διαφήμισης που εμπεριέχουν τις εταιρείες που οι χρήστες προτείνουν και ακολουθούν.

Πρόκειται δηλαδή για μία "μάχη" μεταξύ των τριών μεγάλων social network platforms για το ποιο θα προσελκύσει τις περισσότερες επιχειρήσεις με τα νέα διαφημιστικά units του.

gugoo.gr