Αλήθεια

Δεν είναι τυχαίο που τα τρόφιμα αποτελούν τα πιο συχνά διαφημιζόμενα στοιχεία στην παιδική τηλεοπτική ζώνη. Μάλιστα τα περισσότερα από αυτά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, ζάχαρη ή/και αλάτι.

Έρευνες δείχνουν ότι οι διατροφικές επιλογές των παιδιών κατευθύνονται από τις διαφημίσεις που παρακολουθούν. Ακόμα και μικρή έκθεση σε διαφημίσεις μπορεί να επηρεάσει τα παιδιά να επιλέξουν τρόφιμα χαμηλής διατροφικής αξίας.

Η επίδραση των τηλεοπτικών διαφημίσεων στη διαμόρφωση των διατροφικών προτιμήσεων των παιδιών να είναι σημαντική. Μια θέση στις αιτίες αύξησης της παιδικής παχυσαρκίας ανήκει δικαιωματικά και στις διαφημίσεις.

Παγωμένου Ελευθερία
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα