Σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία των δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης έχει προκαλέσει η θέσπιση των νέων μέτρων για τον αποτελεσματικότερο έλεγχο των προμηθειών και των δαπανών από το υπουργείο Δικαιοσύνης.

Τα νέα μέτρα παραμένουν ακόμη στα χαρτιά, αλλά ήδη οι δικαστικές υπηρεσίες ξέμειναν από... χαρτί.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται ελλείψεις ακόμη και για την εκτύπωση κατηγορητηρίων, καθώς βασικά αναλώσιμα και γραφική ύλη αποτελούν είδη προς εξαφάνιση στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης.

Σε αρκετές περιπτώσεις υπάλληλοι αναγκάζονται να βάλουν το χέρι στην τσέπη τους ακόμη και για να αγοράσουν κόλλες Α4 προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πολίτες.

Η δυσλειτουργία αποδίδεται στο γεγονός ότι ακόμη δεν έχουν συγκροτηθεί οι αρμόδιες επιτροπές που προβλέπονται ώστε να εγκριθούν οι δαπάνες από το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων.

"Η έγκριση δαπανών δεν προωθείται επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί η ίδρυση γραφείων και ο ορισμός των υπαλλήλων που θα τα στελεχώσουν", δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Αρης Παρούτογλου.

"Θα μπορούσε να καθυστερήσει μέχρι την έναρξη του νέου δικαστικού έτους η εφαρμογή του νόμου ώστε να αποφευχθούν οι συγκεκριμένες δυσλειτουργίες", πρόσθεσε ο ίδιος.

Οπως προβλέπεται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που ψηφίστηκε, τα καθήκοντα ελέγχου των δαπανών αναλαμβάνουν τριμελείς επιτροπές οι οποίες θα λειτουργούν στις έδρες των εφετείων της χώρας.

news247.gr