Αισθάνεστε ότι τα μαλλιά σας είναι αδύναμα; Δώστε προσοχή στη διατροφή σας και στον τρόπο που τα λούζετε και τα περιποιείστε.

Διατροφή: Οι Θρεπτικές ουσίες και οι βιταμίνες από τα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια και τα ωμέγα-3 κρίνονται απαραίτητα για την υγεία των μαλλιών σας. Η σωστή διατροφή, λοιπόν, παίζει καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα των μαλλιών σας. Επίσης, όσες γυναίκες πάσχουν από έλλειψη σιδήρου, θα παρατηρήσουν τριχόπτωση και δεν θα έχουν όγκο στα μαλλιά τους. Για αυτό λοιπόν, σε αυτή τη περίπτωση εκτός από τη σωστή διατροφή, είναι απαραίτητη η επίσκεψη στον γιατρό  και η χορήγηση σκευασμάτων σιδήρου για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Λούσιμο: Προμηθευτείτε με τα κατάλληλα προϊόντα από την αγορά και προσπαθήστε να λούζεστε τακτικά, καθώς δεν πρέπει να αφήνουμε τα μαλλιά μας άλουστα. Η λαδωμένη όψη των μαλλιών αποδεικνύει ότι χρειάζονται άμεσα λούσιμο, οπότε για λόγους καθαριότητας και αισθητικής, πρέπει να λούζεστε συχνά. Το συχνό λούσιμο (με χλιαρό νερό) καθαρίζει τον βολβό της τρίχας και βοηθά στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη της ρίζας. Στη συνέχεια, η σωστή λειτουργία της ρίζας των μαλλιών σας, συμβάλλει με την σειρά της στην πυκνότητά τους.

Περιποίηση: Χρησιμοποιείτε μια φορά την εβδομάδα μάσκα θεραπείας-αναδόμησης της τρίχας, προκειμένου να ενυδατώσετε τα μαλλιά σας. Μην ξεχνάτε ότι τα μαλλιά σας πρέπει να «ξεδιψούν», οπότε αφιερώστε δέκα λεπτά μετά το λούσιμο για τη μάσκα θεραπείας. Επίσης, αποφύγετε την χρήση συσκευών που «καίνε» και αφυδατώνουν τα μαλλιά σας και σας δημιουργούν ψαλίδα. Για την αντιμετώπιση της ψαλίδας, χρησιμοποιείστε σιλικόνη στις άκρες των μαλλιών σας για να τις ενυδατώνετε και να μαλακώνετε την υφή τους.