Η τακτική κατανάλωση κρεμμυδιών έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να χαμηλώσει το επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα και την υψηλή αρτηριακή πίεση.

Έτσι τα κρεμμύδια μπορούν να θεωρηθούν σύμμαχοι για την πρόληψη της αθηροσκλήρυνσης και της καρδιοπάθειας, καθώς και να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου.

Αυτές οι ευεργετικές επιδράσεις είναι πιθανόν να οφείλονται στις θειούχες ενώσεις που διαθέτουν τα κρεμμύδια, στο χρώμιο και βιταμίνη B6, που συμβάλλει στην αποτροπή καρδιακών παθήσεων, μειώνοντας υψηλά επίπεδα ομοκυστεΐνης, ένα άλλο σημαντικό παράγοντα κινδύνου για καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Καθιερώστε την κατανάλωση κρεμμυδιού στην διατροφή σας, αν γίνεται και σε καθημερινή βάση. Και όσο αφορά τα δάκρυα... μία ακόμα συμβουλή, καθαρίστε τα δίπλα σε τρεχούμενο νερό.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα