Oι φωτογραφίες με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα άφηναν να φανούν κάποια στοιχεία από την εμφάνιση του νέου SUV -ή σύμφωνα με τη δική της ορολογία SAV- της BMW. Στοιχεία που πλέον αποκαλύφθηκαν, μαζί με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.

 

Η νέα X3 λοιπόν έχει εκσυγχρονιστεί και έχει αποκτήσει πιο λιτές γραμμές, ενσωματώνοντας αισθητικά χαρακτηριστικά τόσο από την 5άρα όσο και από τη μικρότερη Χ1.

 

Από πλευράς διαστάσεων είναι 12 χιλιοστά πιο ψηλή, 26 πιο πλατιά και 83 πιο μακριά, κάτι που φαίνεται και στο εσωτερικό. Πιο ωφελημένοι είναι οι πίσω -εδώ ο νέος σχεδιασμός εξασφάλισε ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου- καθώς και το πορτμπαγκάζ, που, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος κυμαίνεται από 550 έως και 1.600 λίτρα. Από κει και πέρα, ενδιαφέρουσα είναι η αισθητική του καινούργιου πίνακα με τα τέσσερα στρογγυλά όργανα, ενώ η εργονομία και η ποιότητα κινούνται στα καθιερωμένα υψηλά στάνταρ της BMW. Το ίδιο ισχύει και για την απόδοση των κινητήρων, που στην αρχή θα είναι δύο: ο τρίλιτρος 6κύλινδρος turbo των 306 ίππων της xDrive35i (0-100 σε 5,7”, τελική 245, μέση κατανάλωση 8,8 λίτρα/100 χλμ.) και ο δίλιτρος turbodiesel -σαφώς πιο δημοφιλής πρόταση για τις ευρωπαϊκές αγορές- της xDrive20d που αποδίδει 184 ίππους. Εδώ το 0-100 έρχεται σε 8,5”, η τελική φτάνει τα 215 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση μόλις τα 5,6 λίτρα/100 χλμ. Το κιβώτιο είναι ένα χειροκίνητο 6άρι, ενώ το αυτόματο 8άρι που χρεώνεται επιπλέον είναι στάνταρ στην κορυφαία 35i.

 

Η νέα Χ3 διαθέτει και την τελευταία εκδοχή του xDrive, του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της BMW, που υπό κανονικές συνθήκες κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 40:60 στους δύο άξονες (μπροστά-πίσω) και με μέγιστη τιμή το 100%.

 

Η νέα X3 θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, στην Ελλάδα αναμένεται προς το τέλος του 2010, ενώ στη συνέχεια θα εμπλουτιστεί και η γκάμα των κινητήρων της.