Θέμα χρόνου φαίνεται πως  είναι ο εφοδιασμός των Διευθύνσεων Μεταφορών με τα κανονικά, πράσινα, έντυπα για τις άδειες κυκλοφορίας οχημάτων.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες τα έντυπα αναμένεται να είναι έτοιμα εντός του Φεβρουαρίου και στην συνέχεια θα διανεμηθούν σε ολόκληρη την χώρα.

Μετά τον διαγωνισμό του 2013 που απέβη άγονος, το 2014 επαναλήφθηκε και κατακυρώθηκε τον… Νοέμβριο του 2015 σε ιδιωτική εταιρεία η οποία ανέλαβε την υποχρέωση να παραδώσει 3.200.000 πράσινα έντυπα τον Φεβρουάριο του 2016.

Όμως έχουν περάσει 2,5 χρόνια από  το καλοκαίρι του 2013, όταν διαπιστώθηκε η έλλειψη των εντύπων και αποφασίστηκε από  το  Υπουργείο Μεταφορών, αντί των κανονικών εντύπων να "χορηγείται φωτοαντίγραφο του «Υπηρεσιακού Αντιγράφου Άδειας Κυκλοφορίας» το οποίο τυπώνεται από το µηχανογραφικό  σύστηµα κατά τη διαδικασία έκδοσης άδειας κυκλοφορίας και για την έκδοση του οποίου θα καταβάλλονται τα εκ του νόµου οριζόµενα τέλη."

Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουν εκδοθεί εκατοντάδες χιλιάδες «άδειες» σε Α4 σε ολόκληρη την χώρα.

Μόνο  από την Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, το 2015 εκδόθηκαν περίπου 20.000 άδειες κυκλοφορίας  και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων δόθηκε το γνωστό χαρτί Α4  που θεωρείται άκυρο σε όλες τις  χώρες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί κάποιος να ταξιδέψει σε άλλη χώρα με το όχημά του.

«Μας έχουν μείνει ελάχιστα κανονικά έντυπα αδειών κυκλοφορίας, τα οποία τα δίδουμε με ιδιαίτερα αυστηρούς όρους σε επαγγελματίες , όπως φορτηγά ή τουριστικά λεωφορεία, που πρέπει οπωσδήποτε να μεταβούν στο εξωτερικό» ανέφερε στο Flashnews.gr ο  Διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών Χανίων κ. Γιάννης Πατεράκης.

Όπως διευκρινίζει, εάν κάποιος ιδιώτης ζητήσει το πράσινο κανονικό έντυπο γιατι υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος για να ταξιδέψει εκτός Ελλάδας με το όχημά του, τότε ζητούνται μια σειρά δικαιολογητικών και εγγράφων προκειμένου να χορηγηθεί.

Σύμφωνα και με τον κ.Πατεράκη η ενημέρωση που υπάρχει είναι πως εντός του Φεβρουαρίου θα λυθεί το πρόβλημα και τα εφοδιαστούν οι Διευθύνσεις με τα κανονικά έντυπα, όμως παράλληλα εξέφρασε την ανησυχία του για το πώς θα γίνει η εξυπηρέτηση των πολιτών.

«Με το ελάχιστο προσωπικό που έχει απομείνει θα είναι πολύ δύσκολο να εξυπηρετηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα οι χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν το Α4 και  θα έρθουν για να πάρουν την κανονική άδεια» τόνισε ο κ.Πατεράκης.

Κατά την παραλαβή των κανονικών εντύπων οι ιδιοκτήτες δεν θα πρέπει να πληρώσουν καθώς τα σχετικά τέλη καταβλήθηκαν όταν τους χορηγήθηκε το «μπακαλόχαρτο» σε μορφή Α4.

Να σημειωθεί πως με τα 3.200.000 ειδικά έντυπα αδειών κυκλοφορίας που θα παραδοθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, εκτιμάται πως θα καλυφθούν οι ανάγκες αντικατάστασης των Α4 και έκδοσης νέων αδειών για έναν ακόμη χρόνο. 

Στο μεταξύ προκηρύχτηκε νέος διαγωνισμός για την έκδοση 2.800.000 αδειών κυκλοφορίας, προκειμένου να μην υπάρξει πρόβλημα για τα επόμενα χρόνια.