Ένας  χρήσιμος οδηγός επανάληψης για τα Μαθηματικά Γ’ Λυκείου Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, πολύτιμο εργαλείο για τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, μόλις κυκλοφόρησε.

Δείτε την περιγραφή του βιβλίου και τα περιεχόμενα

Από τον πρόλογο της έκδοσης

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα blog που το έλεγαν lisari… Ο δημιουργός του, ένας ιδιαίτερα ανήσυχος Μαθηματικός, έψαχνε έναν διαδικτυακό χώρο, για να παρουσιάζει τις εμπνεύσεις του και να μοιράζεται τις μαθηματικές του ανησυχίες. Ήθελε να δημιουργήσει μια κοινότητα Μαθηματικών οι οποίοι θα συζητούν, θα ενεργούν και θα συμμετέχουν στα μαθηματικά δρώμενα της χώρας. Τελικά, δεν άργησε και πολύ. Έξι χρόνια μετά, το Σεπτέμβριου του 2014, δημιουργήθηκε, ως δια μαγείας, η lisari team. Μια ομάδα 36 δραστήριων Μαθηματικών από κάθε γωνιά της Ελλάδας ένωσαν τις δυνάμεις τους για έναν κοινό σκοπό: την προσφορά γνώσεων και τη στήριξη του μαθητή. Αυτό το παραμύθι είναι η ιστορία μας.

Είμαι ο Μάκης Χατζόπουλος και έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω ένα ακόμη βήμα της ομάδας μας. Είναι ο Οδηγός Επανάληψης για τα Μαθηματικά Γ’ Λυκείου Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, όπως λέγεται σήμερα (2016).

Η φετινή σχολική χρονιά (2015-16) είναι μια ιδιάζουσα χρονιά, καθότι μεταβατική, λόγω της αλλαγής του συστήματος πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και της μείωσης της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Όλα αυτά τα χρόνια οι μαθητές συνήθιζαν, εκτός από το σχολικό βιβλίο, να μελετούν:

α. Τα Θέματα Εξετάσεων των παρελθόντων ετών
β. Τα θέματα της Ε.Μ.Ε.
γ. Τα θέματα των παρελθόντων ετών της Ο.Ε.Φ.Ε.
δ. Ασκήσεις από επαναληπτικά φυλλάδια και εξωσχολικά βιβλία.
Φέτος, όμως, το τοπίο είναι θολό, καθώς η αφαίρεση ενός κεφαλαίου (των μιγαδικών αριθμών) και μίας ενότητας στα ολοκληρώματα [παραγώγισης συνάρτησης (…)], έθεσε πολλά θέματα εκτός ύλης. Επομένως, έγινε επιτακτική όσο ποτέ η ανάγκη εύρεσης σύνθετων και απαιτητικών θεμάτων που θα αντικαταστήσουν τα παλαιά θέματα των εξετάσεων. Η εύρεση Δ θεμάτων είναι η φετινή πρόκληση για όλους τους καθηγητές (η εύρεση και η κατασκευή Β ή/ και Γ θεμάτων είναι περισσότερο απλή).
Το βιβλίο, λοιπόν, που κρατάτε στα χέρια σας φιλοδοξεί να καλύψει κάθε ανάγκη σας. Αποτελεί έναν πλήρη οδηγό προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. […] 

Περιεχόμενα

ΘΕΩΡΙΑ:

Α. Ορισμοί
Β. Αποδείξεις
Γ. Σημεία προσοχής επί της θεωρίας
Δ. Τυπολόγιο
Ε. Ερωτήσεις του τύπου Σωστό-Λάθος
ΘΕΜΑΤΑ ΛΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
Α. 20 Βασικές ασκήσεις – Προτάσεις με απόδειξη
Β. 12 Επαναληπτικά λυμένα θέματα
Γ. 2 Γενικά Επαναληπτικά θέματα προς λύση
Δ. 100 Δ – Θέματα Εξετάσεων
Ε. 15 Διαγωνίσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων
ΣΤ. 15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης
Ζ. Ταξινόμηση Θεμάτων Εξετάσεων – Δ
Η. Κατηγοριοποίηση των συναρτήσεων και συναρτησιακών σχέσεων
Βιβλιογραφία

Οι συγγραφείς-επιμελητές: 
Νίκος Αντωνόπουλος, Γιάννης Βελαώρας, Σήφης Βοσκάκης, Παναγιώτης Γκριμπαβιώτης, Χρήστος Κανάβης, Βασίλης Κακαβάς, 
Γιάννης Κάκανος, Θανάσης Κοπάδης, Χρήστος Κουστέρης, Ανδρέας Μανώλης, Θανάσης Νικολόπουλος, Θεόδωρος Παγώνης, 
Μαρία Παπαδομανωλάκη, Δημήτρης Παπαμικρούλης, Θωμάς Ποδηματάς, Νίκος Σπλήνης, Παύλος Σταυρόπουλος, Παύλος Τρύφων, 
Μάκης Χατζόπουλος
 

 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook