Η μέτριας έντασης αερόβια άσκηση έχει αποδειχθεί απο έρευνες ότι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου και εγκεφαλικού.

 Καλό θα ήταν να επιδιώκετε να ασκείστε για τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά, αν αυτό είναι ανέφικτο λόγω πιεσμένου προγράμματος, προσπαθήστε να βρείτε 10λεπτα ενδιάμεσα στις υποχρεώσεις σας που θα αποτελέσουν μικρές δόσεις άσκησης και αναζωογόνησης μέσα στο εικοσιτετράωρο σας.

Γι' αυτό προτιμήστε τις σκάλες από το ανσασέρ, σηκωθείτε να κάνετε κάποια δουλειά ή push ups και κοιλιακούς κατά την διάρκεια των διαφημίσεων στην τηλεόραση, πηγαίνετε βόλτα το σκύλο σας, πηγαίνετε στον προορισμό σας παίρνοντας την πιο μακρινή διαδρομή, παρκάρετε 2 τετράγωνα πιο μακριά το αυτοκίνητο σας κ.α.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα