Πρέπει να σταματήσετε να αντιμετωπίζετε τα τρόφιμα ως ''καλά'' ή ''κακά'', ''επιτρεπόμενα'' ή ''απογορευμένα''. Όλα μπορούν να έχουν την θέση τους στα πλαίσια ενός ισορροπημένου προγράμματος διατορφής. Ακόμα και η ζάχαρη, το αλάτι και λιπαρά! Αυτό που έχει σημασία είναι να είστε ενημερωμένοι για τις διατροφικές σας ανάγκες και για ποιο τρόφιμο μπορεί να τις καλύψει.

Επίσης αλλάζοντας την αντίληψη σας για την κατηγοριοποίηση των τροφίμων σε ''καλά'' ή ''κακά'', θα αποφύγετε τις τύψεις που ακολουθούν την κατανάλωση κάποιου απαγορευμένου για εσάς τροφίμου.

Έτσι δεν θα παραιτήσετε την προσπάθεια σας για ισσοροπημένη διατροφή, θα κάνετε πιο συνειδητοποιημένες επιλογές και δεν θα σας λείψει καμιά αγαπημένη λιχουδιά. Χωρίς τις τύψεις, σταδιακά θα απελευθερωθείτε από διατροφικές διαταραχές που πιθανόν σας έχουν στοιχειώσει και θα βάλετε τέλος στις συναισθηματικές υπερφαγίες, τα τσιμπολογήματα και τις παρασπονδίες.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα