Για το θέμα που ανέδειξε ο Ηχώ έχει παρέμβει αυτεπάγγελτα το αστυνομικό τμήμα Ιεράπετρας προκειμένου να διερευνήσει το θέμα.

Σήμερα ήρθε αποκλειστικά στον Ηχώ η γραπτή καταγγελία των γονέων που έχει κοινοποιηθεί στους αρμόδιους φορείς όπως φαίνεται παρακάτω.
 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΊΑΣ
ΑΝΑΦΟΡΆ ΤΩΝ:
ΦΑΣΟΥΛΆΚΗ ΑΓΓΕΛΟΥ
ΧΑΤΖΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ
ΜΠΡΟΚΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥ
ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 4ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Κοινοποίηση:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ιεράπετρας
Σύλλογο διδασκόντων 4ου δημοτικού σχολείου Ιεράπετρας
Σχολικό Σύμβουλο
Ένωση γονέων Ιεράπετρας
Σύλλογος γονέων 4ου δημοτικού σχολείου Ιεράπετρας
 
Ονομάζομαι  Φασουλάκης  Άγγελος του Βασιλείου (πρώτος εξ ημών)  πατέρας του μαθητή της έκτης τάξης του 4ου Δημοτικού σχολείου Ιεράπετρας. 

Πριν 3 μήνες περίπου ένας φίλος μου ο Ακαμωτάκης Ιωάννης με ρώτησε αν γνωρίζω τον κ. Άρη,  Δάσκαλο που κάνει θρησκευτικά στα παιδιά μας και την συμπεριφορά του μέσα στην τάξη. Του απάντησα όχι γιατί το κομμάτι του σχολείου το έχει αναλάβει η μητέρα του Παναγιώτη, εδώ και χρόνια.  Μου ανέφερε λοιπόν ότι είναι Άθεος και το δηλώνει στα παιδιά και ότι δεν υπάρχει Θεός και η σχολική ώρα περνά με συζητήσεις άλλου ενδιαφέροντος , όπως τα αυτοκίνητα τα ατυχήματα το πώς πέρασε η βδομάδα του,κ.α. βέβαια δεν παραλείπει να αναφέρει στα παιδιά ότι αυτές είναι συζητήσεις μεταξύ τους και δεν πρέπει να τις μεταφέρουν στους  γονείς τους. Σε αντίθεση περίπτωση αν κάτι μαρτυρήσουν και οι γονείς διαμαρτυρηθούν , τότε έχει τη δύναμη τα μέσα και τους γνωστούς να τους υποβάλει σε μηνύσεις που δεν θα αντέξουν…

Εκείνη την ώρα ο γιός μου πετάγεται (από το παιχνίδι του) και μου λέει ‘’ αλήθεια μπαμπά δεν κάνουμε μάθημα στην ώρα του, επιβεβαιώνει ότι τους λέει ότι δεν υπάρχει Θεός και ότι όλα είναι στο μυαλό μας, καθώς και τις απειλές που του αναφέρει για να μην μιλήσουν.

Μέχρι προχτές δεν έκανα καμιά κίνηση , λόγω πολλών δραστηριοτήτων να πώ  … ήθελα να το διασταυρώσω… ίσως να είναι και οι δικαιολογίες μου για την μη ενασχόλησή μου με το θέμα.

Την Τρίτη όμως 8 του μήνα Μαρτίου ο γιός μου είχε πρώτη ώρα  Θρησκευτικά με τον κ. Άρη και όπως εισήλθε στην τάξη ο Δάσκαλος πήρε μία τσίχλα που του πρόσφερε ο γιός μου όπως και σε άλλα παιδιά.

Ρώτησε τα παιδιά σε ποιο μάθημα βρίσκονται και ακολούθησε τέστ στο μάθημα της ημέρας μια και είναι ο τρόπος να επιβεβαιώνει ότι τα παιδιά διάβασαν το παρακάτω μάθημα που τους είπε την προηγούμενη. Μια μαθήτρια τον ρώτησε για μια λέξη που δεν κατάλαβε στην ερώτηση του τέστ και αυτό ήταν αφορμή να φωνάζει και να της λέει ότι από την Τρίτη τάξη έπρεπε να γνωρίζει την έννοια της λέξης και ότι ξεχνάνε και την Αλφα βήτα. Επίσης άλλη μια μαθήτρια απάντησε ότι δεν γνώριζε την έννοια της λέξης και αυτό ήταν αρκετό για να ασχοληθεί  με αυτό που κάνει χρόνια να υποβαθμίζει τα παιδιά και να μαλώνει υποτιμώντας τα.

Να σημειώσω ότι την τελευταία ώρα τα παιδιά είχαν φυσική  και κρατούσαν Μαγνήτες, έτσι ο γιός μου όταν παρέδωσε το τέστ στην επιστροφή στο θρανίο του κόλλησε ο μαγνήτης στο σιδερένιο πόδι του θρανίου και έκανε θόρυβο, το αντιλήφθηκε ο δάσκαλος χωρίς να το σχολιάσει. όταν όμως ο διπλανός του του πήρε τον μαγνήτη για να τον δεί, ο γιός  μου τον ζήτησε πίσω. Εκείνη την ώρα λοιπόν ο δάσκαλος απευθύνεται σε μαθήτρια και της λέει να ρωτήσει τον Παναγιώτη πότε θα τον προσέξει.

Ήταν η ώρα που υποτιμούσε τις συμμαθήτριες για το επίπεδο των γνώσεων τους. Ο γιός μου απευθυνόμενος απευθείας στον δάσκαλο του λέει:  όταν θα μπούμε στο βιβλίο. Αυτό εξόργισε τον δάσκαλο και του είπε τρεις φορές να περάσει έξω. Βγήκε λοιπόν και παρέμεινε δίπλα στην πόρτα και όταν μπήκαν στο βιβλίο, χτυπά ξανά την πόρτα και ρωτάει τον δάσκαλο αν μπορεί να περάσει αφού μπήκαν στο βιβλίο. Ο δάσκαλος απάντησε: φυσικά όχι, πέρασε έξω με προστακτικό τόνο.

Γυρίζοντας προς την πόρτα λέει ο γιός μου : άντε πάλι. Αυτό εξόργισε τον δάσκαλο και φώναζε να έρθει αύριο και με τους δύο γονείς του. Έπειτα στρεφόμενος προς τους μαθητές τους είπε ότι αυτό να γίνει μάθημα για το ποιος είναι μορφωμένος και ποιος αμόρφωτος.

Αφού τελείωσε το μάθημα και χτύπησε το κουδούνι μπαίνει ο γιός μου στην τάξη και τον καλεί ο δάσκαλος λέγοντάς του να πάρει πίσω την τσίχλα που πήρε το πρωί για να μην του τη στερήσει και εξάλλου αυτός δεν δέχεται τσιχλίτσες  από αμόρφωτους και τέτοιου είδους  Παιδιά. 

Την επόμενη ώρα και σε διπλανή τάξη τον ρώτησαν οι μαθητές τι είχε και φώναζε εκνευρισμένος στην διπλανή τάξη.

Απάντησε: και πολύ χαλαρός είμαι, έπρεπε να τον πιάσω από τον λαιμό και να τον αρχίσω στα γροθίδια!!!!!!

Στο τέλος της ημέρας γνώριζε όλο το σχολείο για την ‘’’ανήκουστη’’’ συμπεριφορά του γιού μου από τον ίδιο τον δάσκαλο.

Είναι το αγαπημένο του σημείο να εξευτελίζει τους μαθητές για οτιδήποτε τον ενοχλεί.

Ο δάσκαλος ενημέρωσε τηλεφωνικά την μητέρα του Παναγιώτη για την ‘’απρεπή’’ συμπεριφορά του και εκείνη μη γνωρίζοντας το θέμα δέχτηκε την παρατήρηση προσπαθώντας να δικαιολογήσει την συμπεριφορά του παιδιού μια και τα αδέλφια του σπουδάζουν και είναι μόνο και αφού έχουμε χωρίσει σαν ζευγάρι.

Τότε λοιπόν της είπε ότι δεν χρειάζεται να πάμε το πρωί και ότι θα δεί τον Παναγιώτη με περισσότερη ευαισθησία.

Ο γιος μου όμως με πήρε τηλέφωνο και μου ανέφερε το περιστατικό που τον είχε στεναχωρήσει και θυμώσει για την έκταση που πήρε το θέμα σε όλο το σχολείο και τα αρνητικά σχόλια των συμμαθητών του προς αυτόν, μια και ο δάσκαλός  τους είχε ενημερώσει κατά το δοκούν…

Συζητώντας το θέμα και με άλλους γονείς έμαθα και χειρότερες περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί     στα προηγούμενα χρόνια που δηλώνουν το κατ’ εξακολούθηση της κατάστασης και του μεγέθους του θέματος.

Την επομένη το πρωί πήγα στο σχολείο και ζήτησα ενημέρωση από τον κ. Αρη παρουσία της Διευθύντριας  για το περιστατικό και μου απάντησε ότι δεν χρειαζόταν και ότι μίλησε με την μητέρα του Παναγιώτη και ότι είχε διευθετηθεί το θέμα και συμπληρώνοντας η Διευθύντρια μου είπε ότι έπρεπε να είχαμε ενημερώσει το σχολείο για το διαζύγιο μας ώστε να αντιμετωπίζουν το παιδί διαφορετικά. Τους απάντησα ότι το σχολείο και ο περυσινός δάσκαλος  το γνώριζε.

Το θέμα μας όμως είναι πια συμπεριφορά του γιού μου -απευθυνόμενος στον κ. Άρη- σας οδήγησε στον να τον αποκαλέσετε αμόρφωτο , να του επιστρέψετε την τσιχλίτσα με αυτόν τον τρόπο και να πείτε στην επόμενη τάξη ότι έπρεπε να τον πιάσετε από τον λαιμό και να τον αρχίσετε στα γροθίδια. Του είπα ότι δεν θα ήθελα να εξαιρεθεί ο γιός μου από κάτι αξιόποινο με τη δικαιολογία ότι είναι παιδί χωρισμένων γονιών.   Απάντηση δεν πήρα μέχρι και σήμερα …

Στην συνέχεια ήρθα σε επαφή και με άλλους γονείς που με καλωσόρισαν στο κλάμπ  ..

Ομολογώ ότι έμεινα άναυδος με τα περιστατικά και την αναλγησία των υπευθύνων όλα αυτά τα χρόνια.

Ο εκφοβισμός των μαθητών ,χωρίς όριο…αν αντιδράσουν τα παιδιά ρωτώντας τον γιατί βρίζει χωρίς συγκεκριμένο λόγο τότε επεκτείνει τις ύβρεις και τις βωμολοχίες του προς όλους συλλήβδην και τους γονείς  τους . Παραδειγματικές οι τιμωρίες του που θυμίζουν ξεκάθαρα καψώνια στο στρατό.

Εξαιτίας της συμπεριφοράς του, έχουν μεταγραφεί πολλά παιδιά σε άλλα σχολεία για να γλυτώσουν, αντιμετωπίζοντας ήδη αρκετά ψυχολογικά προβλήματα, τα οποία κάνουν bulling σε άλλα παιδιά του νέου σχολείου, ώστε να διερωτώνται οι δάσκαλοι ή  οι καθηγητές πλέον στο γυμνάσιο τι γίνεται με το 4ο δημοτικό.

Επίσης κ. Χατζάκη Χριστίνα (δεύτερη εξ ημών) μητέρα του Μάριου Παπαδάκη αναφέρω  τα εξής: 

Πέρυσι  τα παιδιά της Πεμπτης τάξης που πήγαινε ο γιός μου, μια μέρα που απουσίαζε ο δάσκαλός τους, χωρίστηκαν σε ομάδες   για να μπούν σε άλλες τάξεις . έτσι ο γιός μου μπήκε σε τμήμα της έκτης με ένα συμμαθητή του όπου σ’αυτό το τμήμα ήταν και η αδερφή του (συμμαθητή του).την ώρα του μαθήματος το παιδί έπαιζε μ’ένα χαρτάκι και το αντιλαμβάνεται ο κ. ¨Αρης και τον ρωτάει τι κρατάς στο χέρι  σου?

Το παιδί τα το κρύβει στο χέρι του και μετά από φόβο το ανοίγει και εμφανίζει το χαρτάκι. Τότε το προστάζει να σηκωθεί πάνω και  πάει δίπλα στην αδερφή του (ο δάσκαλος)και την ρωτά:αφού αποκάλεσε το παιδί ηλίθιο, αν έχετε στο σπίτι και άλλα καθυστερημένα σαν και αυτόν.το παιδί ξεσπασε σε κλάματα. Ο γιός μου ανέφερε πόσο τον λυπήθηκε ο ίδιος και τα υπόλοιπα παιδιά. Υπ’οψιν ότι το συγκεκριμένο παιδί είναι απόμακρο από την οικογένειά του.

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2015 μας περιέγραψε ο γιός μου την ώρα των θρησκευτικών. Σήμερα μας μίλησε για εσάς τους γονείς. Μας είπε ότι υπάρχουν κάτι χαζοί  γονείς που πιστεύουν τα παιδιά τους και δημιουργούν προβλήματα. Μετά από λίγο μας είπε ότι είναι φίλαθλοςκαι όταν ήταν μικρότερος πήγαινε σε αγώνες ποδοσφαίρου με πανό, έπαιζε ξύλο, γέμιζε αίματα και πέρναγε πολύ ωραία. Εκεί  που καθόταν ο γιός μου γαργάλησε λίγο τον διπλανό του. Τον βλέπει ο κ. Άρης και του λέει μπροστά σ’ όλη την τάξη: Μάριε σου αρέσουν τα αγόρια? τον αγαπάς?  Δεν παρέδωσε ως συνήθως μάθημα και τους είπε ότι έχουν το παρακάτω και απορίες στη μαμά.

Μαρτυρίες του γιού μου άλλη μέρα:

Σήμερα είπε ένα παιδί ζώο και συνεχίζοντας του λέει μην παρεξηγήσαι όλοι ζώα είμαστε….όπως και όταν σας λέω μοσχάρια δεν είναι βρισιά ,γιατί η λέξη βγαίνει από το μους και χάρη.  Έπειτα κοιτάζει τα παιδιά και αρχίζει να αναφέρει ένα περιστατικό που αφορά τον ίδιο και το σχολείο και λέει: 

Νομίζει ο κ. Μπρόκος ότι μπορεί να μου κάνει κάτι? Είναι εκεί έξω 15 ηλίθιοι γονείς που κάτι προσπαθούν να κάνουν εναντίον μου….έχω πάει σε δικηγόρο και ρώτησα…θα έπρεπε να μου δώσουν 40 χιλιάδες ευρώ. Εγώ ξέρετε πόσα άτομα μπορώ να μαζέψω για να υπογράψουν για μένα?  Έχω πάρα πολλούς φίλους. Μετά αναφεροταν ξεχωριστά σε παιδιά αν θα υπέγραφαν για αυτόν οι γονείς τους υπέρ του.

Άλλη μέρα μπαίνοντας στην τάξη αναφέρει:

Κάποιοι από εδώ μέσα λένε ψεματάκια στους γονείς τους. Εγώ ήθελε να είμαι  καλός μαζί σας αλλά αφού κάποιοι λένε ψέματα από σήμερα θα κάνουμε κανονικό μάθημα με διαγωνίσματα και τα ορθογραφικό λάθος θα είναι  2 βαθμούς κάτω.

Μια άλλη φορά χτυπώντας το κουδούνι για διάλλειμα, λέει ο γιός μου –επιτέλους- ακούγοντάς τον ο κ. Άρης είπε ; τον ακούσατε… όλοι μέσα για τιμωρία το διάλλειμα.

Τέλος γνωστό και μη εξαιρετέο το περιστατικό μ’ ένα σκυλάκι που είχε μπεί στο σχολείο και προσπαθούσαν να το πιάσουν παίζοντας μαζί του. Αφού δεν τα κατάφεραν επιστράτευσε τις κλωτσιές του ο κ. Άρης μπροστά σ’όλα τα παιδιά για να το πετάξει έξω.
 
Τέλος  Μπρόκος Κωνσταντίνος (τρίτος εξ ημών) αναφέρω:

Το πρόβλημα μου με τον κ. Άρη ξεκίνησε πριν 3 μήνες, όταν ο γιός μου που είναι 10 χρόνων ήταν φανερά στεναχωρημένος ένα βράδυ. Τον ρώτησα τι συμβαίνει και μου είπε ότι ο κ. Άρης με έκανε ρεζίλι σήμερα και ντράπηκα πολύ. Το συμβάν έχει να κάνει με ένα κορίτσι που ο γιός μου κορόιδεψε και που του ζήτησε βέβαια και συγνώμη γι’αυτό, χωρίς όμως να το γνωρίζει αυτή τη συγνώμη ο δάσκαλος.

Μπαίνοντας στην τάξη του λέει λοιπόν  γιατί κορόιδεψες από τη στιγμή που τα αυτιά σου είναι μεγάλα σαν του Ντάμπο το ελεφαντάκι. θα σου βάλω μια στολή βλακείας και θα σε βγάλω στο προαύλιο μπροστά σε όλα τα παιδιά για να σε δούν. Να σημειωθεί ότι το παιδί μου έχει διάσπασης προσοχής  με βεβαίωση από ειδικό και γι’αυτό απαιτείται και διαφορετική αντιμετώπιση και όχι με τραμπουκισμούς.

Μετά από μερικές μέρες ο γιός μου τσακώθηκε μ’ ένα φίλο του, το έμαθε ο κ. Άρης και τον έβαλε τιμωρία στο παγκάκι στο προαύλιο σε κάθε διάλλειμα μπροστά σε όλα τα παιδιά του σχολείου και του είπε ότι θα κάτσει εκεί μέχρι το καλοκαίρι . μετά από μέρες που καθόταν ήδη τιμωρία ο μικρός το είπε στον παππού του. Ο παππούς του θεώρησε καλό να πάει στο σχολείο και να δει τι γίνεται,  αλλά έλειπε και δεν συναντήθηκαν.

Το μεσημέρι που ήρθε ο δάσκαλος έμαθε για την επίσκεψη του παππού και με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι ο παππούς του παιδιού δεν έχει κανένα δικαίωμα να έρχεται εδώ ,γιατί δεν είναι ο κηδεμόνας του παιδιού και αν ξαναέρθει θα καλέσει την αστυνομία και θα τον τυλίξει σε μια κόλα χαρτί.

Ένα άλλο περιστατικό όταν ο μικρός κρυώνοντας φόρεσε την κουκούλα του φούτερ,…τον είδε ο΄κ Άρης και του είπε :βγάλε την κουκούλα γιατί θα στην δώσω να τη φάς. 

Θεωρώ ότι πρέπει να τιμωρηθεί για την συμπεριφορά Bullihg απέναντι στον γιό μου.

Αυτά τα λίγα περιστατικά αναδεικνύουν ένα κοινό μυστικό και θέμα χρόνων, γνωστό από πολλές καταγγελίες γονιών για την γνωστή πλέον σε όλη την Ιεράπετρα του συγκεκριμένου Δασκάλου. 

Δεν σας επισυνάπτω και άλλες αναφορές –καταγγελίες γονιών , δεν το θεωρούμε σκόπιμο. Οι υπόλοιποι  γονείς και οι νέοι που ξεθαρρεύουν καταθέτουν πλέον επώνυμα στην αυτεπάγγελτη επέμβαση της αστυνομίας . 

Κρίμα για τα παιδιά μας να αδιαφορούμε και να δικαιολογούμαστε κάθε φορά που κάτι συμβαίνει… φτάνει πια …

Πρέπει πια σαν πολιτισμένοι πολίτες αυτής της πόλης να ξεκαθαρίσουμε το θέμα χωρίς άλλη αναβολή.  Τα στοιχεία είναι πολλά ,υπερβολικά θα έλεγα όλα αυτά τα χρόνια. 

Ώρα ανάληψης ευθυνών από τον κάθε φορέα και άτομο. 
 
Δια της παρούσης, ζητούμε άμεσα την παρέμβαση όλων των αρμοδίων από το υπουργείο Παιδείας μέχρι και τους υπαλλήλους των κατώτερων βαθμίδων προκειμένου να δράσουν άμεσα και να ενσκήψουν με ενδελέχεια, ενάργεια και όλως εμπεριστατωμένα στο χρονίζων αυτό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας και εμείς. Ζητούμε από τους υπεύθυνους να καταστούν αρωγοί μας και να λάβουν γνώση όσων κατά καιρούς έχουν λάβει χώρα και όσα τεκταίνονται σήμερα.

Θεωρούμε ότι μια αυτοψία στον χώρο και ειδικά από ψυχολόγους-παιδοψυχολόγους η οποία επιβάλλεται και έπειτα από το προηγούμενο περιστατικό κακοποίησης από άλλο δάσκαλο του σχολείου μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η αυτοπρόσωπη παρουσία προϊσταμένων του συγκεκριμένου δασκάλου θα διευκολύνει και πολλούς άλλους μαθητές και γονείς να σπάσουν την σιωπή τους και να εκθέσουν τα προβλήματά τους σε ευήκοα ώτα απέναντί τους. Διότι αυτή τη στιγμή επικρατεί ένα είδος  omerta , φοβούμενοι τις αντιδράσεις του συγκεκριμένου δασκάλου.

Ευελπιστούμε ότι η αναφορά μας θα τύχει της δέουσας προσοχής σας και θα πράξετε  τα δέοντα.

Επειδή είμαστε όμως αποφασισμένοι μαζί και με τους υπόλοιπους που καταθέτουν στην αστυνομία πλέον , να σπάσουμε αυτό το «απόστημα», δηλώνουμε εξ αρχής ότι είμαστε διατεθειμένοι να προβούμε σε όλες τις δέουσες ενέργειες για να προστατεύσουμε την ψυχική ισορροπία των παιδιών μας και ημών των ιδίων.

Πάντα θέση μας είναι ότι ο εν λόγω δάσκαλος επειδή είναι ανεπίδεκτος συμμόρφωσης, δεδομένου ότι σε όποιο σχολείο και να έχει πάει, έχει φερθεί ανάλογα. Θα πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα από την διδασκαλική του ιδιότητα, λόγω της ακαταλληλότητάς του ως παιδαγωγού.

Σας γνωρίζουμε επίσης ότι τα παιδιά μας φοβόμαστε να τα στείλουμε σχολείο , ανησυχώντας για επικίνδυνες συμπεριφορές απέναντί τους.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας 
   
Φασουλάκης Άγγελος
 Χατζάκη Χριστίνα
 Μπρόκος Κωνσταντίνος

Πηγή: www.hxonews.gr