Η Ελλάδα θα προλάβει τις ημερομηνίες και θα εκμεταλλευτεί τους αναπτυξιακούς πόρους του πακέτου Γιουνκέρ (σσ: μέρος πόρων του νέου ΕΣΠΑ), έχοντας βάλει ως στόχο να υλοποιήσει στα επόμενα χρόνια έργα συνδυασμένων μεταφορών και συγκοινωνιακά, ύψους περίπου 12 δισ. ευρώ, αξιοποιώντας και κεφάλαια της ΕΤΕπ.

Στα έργα υποδομών μέσω του πακέτου Γιούνκερ και της ΕΤΕπ η κυβέρνηση θα προτείνει μεταξύ άλλων να ενταχθεί και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΒΕΘ, με διοργάνωση του ομίλου νέων επιστημόνων και επαγγελματιών ΗUMANS και την υποστήριξη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου. 

Πιο συγκεκριμένα, στις προτάσεις αυτές, που θα παρουσιαστούν στο αρμόδιο Συμβούλιο Υπουργών της Ευρωπαϊκής Ένωσης 20-21 Απριλίου, περιλαμβάνονται οι επεκτάσεις του Μετρό σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης, μέσα σταθερής τροχιάς, έργα συνδυασμένων μεταφορών, εμπορευματικά κέντρα και η Σιδηροδρομική Εγνατία.

Όπως τόνισε ο κ. Σπίρτζης, μέσω ενός νέου τύπου συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, η κυβέρνηση επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γεωγραφική θέση της χώρας δίνοντας προτεραιότητα στα έργα των συνδυασμένων μεταφορών, των εμπορευματικών κέντρων, των συγκοινωνιών. 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook