Ένα από τα μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια για εκδρομή φαίνεται να έρχεται μαζί με το φετινό Πάσχα. Σε ποια μέρη θα περάσουν τις πασχαλινές διακοπές τους οι Έλληνες; Η www.trivago.gr πραγματοποίησε έρευνα και σας παρουσιάζει τους εθνικούς αλλά και τους διεθνείς προορισμούς για τους οποίους οι Έλληνες έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Οι κορυφαίοι προορισμοί που θα προτιμήσουν οι Έλληνες για το Πάσχα και οι αντίστοιχοι περσινοί

Φανατικοί της Ρώμης φαίνεται να είναι οι Έλληνες, διατηρώντας τη στην κορυφή των επιλογών τους τρεις χρονιές στη σειρά, αφού από το 2014 και μετά είναι ο προορισμός που φαίνεται να προτιμούν περισσότερο από όλους, ελληνικούς και μη. 

Ωστόσο, σε αντίθεση με την περσινή δεκαπεντάδα που είχε κυρίως διεθνές άρωμα, φέτος παρατηρείται στροφή σε ελληνικούς προορισμούς. 
Πιο συγκεκριμένα, πέρυσι ο μόνος ελληνικός προορισμός της δεκαπεντάδας ήταν η Κέρκυρα, αλλά φέτος το Ναύπλιο σκαρφάλωσε στην τέταρτη θέση, ενώ την παρουσία τους μεταξύ των κορυφαίων φετινών θέσεων κάνουν τα Χανιά, η Θεσσαλονίκη, η Ρόδος και τα Ιωάννινα. 

Εξίσου σταθερά αγαπημένος προορισμός των Ελλήνων φαίνεται να είναι και το Λονδίνο, το οποίο καταλαμβάνει την τρίτη θέση, μια χαμηλότερη από πέρυσι, ενώ η Κωνσταντινούπολη που πέρυσι είχε την τρίτη θέση, φέτος έμεινε εκτός της δεκαπεντάδας.


Οι ελληνικοί προορισμοί που θα επισκεφθούν οι Έλληνες κατά το φετινό Πάσχα και οι αντίστοιχοι περσινοί

Εξετάζοντας αποκλειστικά τους ελληνικούς προορισμούς, παρατηρείται ότι οι δύο πρώτες θέσεις παραμένουν ίδιες με πέρυσι, με την Κέρκυρα να έχει την πρωτιά, ακολουθούμενη από το Ναύπλιο. Τα Χανιά εμφανίζονται μια θέση υψηλότερα από πέρυσι, με την Θεσσαλονίκη να ακολουθεί στην τέταρτη θέση και τη Ρόδο στην πέμπτη.
 
Στους παρακάτω πίνακες φαίνονται οι 15 ελληνικοί προορισμοί που προτιμήθηκαν την περασμένη χρονιά και οι αντίστοιχοι φετινοί, για το Πάσχα του 2015 και του 2016:


Μεταβολές τιμών που επιλέχθηκαν

Από το σύνολο των τιμών που επιλέχθηκαν, δημιουργήθηκε ένας μέσος όρος τόσο για πέρυσι όσο και για φέτος.  Εξετάζοντας τους αριθμούς αυτούς, παρατηρείται ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη μεταβολή της μέσης τιμής που επιλέχθηκε πέρυσι για την Κέρκυρα, η οποία ήταν στα 151 ευρώ, με την αντίστοιχη φετινή ωστόσο να διαμορφώνεται στα 109 ευρώ, κατά 28 τοις εκατό χαμηλότερη.

Αντίστοιχες μειώσεις παρατηρούνται και στις τιμές που επιλέχθηκαν κατά μέσο όρο για το Ναύπλιο, με την φετινή να είναι 13 τοις εκατό χαμηλότερη από την περσινή. Χαμηλότερες τιμές σε σχέση με πέρυσι επέλεξαν και όσοι προτίμησαν προορισμούς του εξωτερικού, όπως το Λονδίνο και το Παρίσι, αφού επέλεξαν ξενοδοχεία οικονομικότερα κατά 18 και 17 τοις εκατό αντίστοιχα, συγκριτικά με την περασμένη χρονιά. Υψηλότερη τιμή συγκριτικά με την περασμένη χρονιά φαίνεται να επέλεξαν όσοι θα προτιμήσουν να περάσουν τις διακοπές τους στην Θεσσαλονίκη, αφού η φετινή προτιμώμενη τιμή φαίνεται να είναι κατά 20 τοις εκατό υψηλότερη βάσει της αντίστοιχης περσινής, παραμένοντας ωστόσο μεταξύ των πιο οικονομικά προσιτών προορισμών, με μέση προτιμώμενη τιμή που διαμορφώνεται στα 77 ευρώ για το φετινό Πάσχα.

Σχετικά με την έρευνα:

Τα δεδομένα της συγκεκριμένης έρευνας απορρέουν από τις αναζητήσεις που έγιναν στην www.trivago.gr μεταξύ 12 Δεκεμβρίου 2015 και 12 Μαρτίου 2015 για ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 9 και 13 Απριλίου 2015, αλλά και από τις αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2016 έως 31ης Μαρτίου 2016, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 28 Απριλίου και 2 Μαΐου.
 
Σχετικά με την trivago:
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι το μεγαλύτερο site αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 1.000.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 180 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago. Η trivago ιδρύθηκε το 2005, έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία και αυτή τη στιγμή διαθέτει 52 διεθνείς πλατφόρμες.

(Φωτο Παύλος Μπουζάκης)