Με θετικούς οιωνούς ξεκίνησε η νέα τουριστική περίοδος για το 2016 και ειδικά για την Κρήτη, τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η αύξηση είναι δεδομένη απ’ όλες σχεδόν τις Ευρωπαϊκές χώρες και στόχος των σωστών επαγγελματιών του τουρισμού, είναι να διατηρήσουν ψηλά το Brand Name της χώρας μας, ικανοποιώντας απ’ όλες τις απόψεις τους επισκέπτες.

Στο πλαίσιο αυτό, η CHC Hotels τολμάει και βάζει για πρώτη φορά σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της, την παραδοσιακή «Κρητική Ταβέρνα»! Πρόκειται για προσεγμένους χώρους εστίασης με παραδοσιακά τοπικά προϊόντα και στόχο να προβληθεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο η παραδοσιακή διατροφή του τόπου μας, αλλά και να ενισχυθεί η τοπική οικονομία της Κρήτης.

Για να υποστηριχθεί αποτελεσματικά το εγχείρημα, αλλά και όλο το κομμάτι των αγορών που αφορά ένα ξενοδοχείο, η CHC Hotels δημιούργησε τη νέα θέση του Executive F&B Manager. Μια θέση αυστηρών απαιτήσεων, η οποία θα διασφαλίζει απόλυτα την αδιαπραγμάτευτη υψηλή ποιότητα που απαιτεί ο κάθε επισκέπτης.

Τα οφέλη αυτής της απόφασης είναι πολλά και πολύπλευρα, καθώς βελτιστοποιείται όλη η διαδικασία των αγορών, με σωστή εκπαίδευση, τυποποίηση των εργασιών και συνεχή παρακολούθηση και έλεγχο σε όλα τα στάδια. Προχωρώντας μάλιστα ένα βήμα περισσότερο και με στόχο την παροχή άψογων υπηρεσιών στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες των ξενοδοχείων μας, δημιουργήσαμε και τον θεσμό του «Mystery Guest». Μια θέση για την οποία δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε περισσότερα – για ευνόητους λόγους – πέραν του ότι θα υπάρξουν επισκέψεις – έκπληξη στα ξενοδοχεία μας!