Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23/4/16 η πρώτη συνάντηση φορέων τουρισμού στην Κρήτη με θέμα "Οι Ανατολικές Τουριστικές Αγορές- Ιστορία, Δράσεις και Προοπτικές την διετία 2016-2017" από την Tez Tour.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε  στο ξενοδοχείο Knossos Royal της γνωστής Αλυσίδας Aldemar που ήταν και ο βασικός χορηγός της εκδήλωσης.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Τez Tour στην Ελλάδα, Δημήτρης Χαριτίδης: "Η Tez Tour έχει επενδύσει στο μέτωπο των παρουσιάσεων και της προβολής των υπηρεσιών της, δίνοντας ιδιαίτερη βάση στην προβολή της κρητικής κουζίνας.
Αναφορικά με την εκδήλωση στόχος ήταν να καταγραφούν τα δεδομένα της περιόδου που διανύουμε αλλά περισσότερο τα προβλήματα."

Ο ίδιος εμφανώς ικανοποιημένος από την έκβαση της ημερίδας αλλά και την σημαντική συμμετοχή εκπροσώπων φορέων της αυτοδιοίκησης και του επιχειρείν ευχήθηκε η πολιτεία και οι οικονομικοί φορείς να έχουν μια αγαστή συνεργασία ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί.

Ομιλητές ήταν :

Ο Δ/νων Σύμβουλος του ομίλου Aldemar Resorts & μέλος Δ.Σ. ΣΕΤΕ & Ξενοδοχειακού επιμελητήριου, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος «ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ»

Ο Προέδρος της Tez Tour Ελλάδας, κ. Δημήτριος Χαριτίδης «ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΧΤΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ»

Ο Περιφερειακός σύμβουλος εντεταλμένος σε θέματα Τουρισμού κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης «Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ»

Ο Αερολιμενάρχης Ηρακλείου, κ. Γεώργιος Πλιάκας «Ο ΡΟΛΟΣ, Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ Κ.Α.Η.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ»

Ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος tourism generis, Ειδικός Σύμβουλος, Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού, κ. Γιώργος Δρακόπουλος «TAKE A WALK ON THE MARKETING SIDE«

Ο Εκπρόσωπος της Celestyal Cruises «ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΝ. ΑΓΟΡΕΣ»

Ο Πρόεδρος Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Τ.Ε.Ι. Κρήτης, κ. Γεώργιος Ξανθός «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ »

Ο Δημοσιογράφος, κ. Κων/νος Δεριζιώτης «ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ»

και ο Γεν. Διευθυντής Tez Tour Ελλάδος, κ. Μ. Απλαδενάκης «ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ»

Χαιρετισμό απηύθυναν στην έναρξη της εκδήλωσης ο

Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης
ο Βουλευτής από το Ποτάμι κ.Σπύρος Δανέλης
ο Δήμαρχος Χερσονήσου,  κ. Γιάννης Μαστοράκης
ο Δήμαρχος Ρόδου, κ. Φώτης Χατζιδιάκος
ο Δήμαρχος Αγ. Νικολάου, κ. Αντώνιος Ζερβός
η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Ρεθύμνου, κ. Πέπη Μπιρλιράκη
ο Πρόεδρος του Δ.Σ.του  Ο.Λ.Η. κ. Απόλλωνας Φιλιππής
ο Γ.Γ. Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, κ. Δημήτριος Διβόλης
ο τ. Πρόεδρος Ξενοδόχων Ν. Ηρακλείου, κ. Νικόλαος Χαλκιαδάκης και
ο Πρόεδρος Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Κρήτης, κ. Γιώργος Πελεκανάκης

Αξίζει να σημειωθεί οτι πρόκειται για την  δεύτερη κατά σειρά εκδήλωση που πραγματοποιεί η Tez Tour μέσα σε λίγους μήνες,που φέρνει κοντά όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού με ένα κοινό στόχο και όραμα,αφού τον Νοέμβριο του 2015 περίπου 300 διακεκριμένοι τουριστικοί πράκτορες από την Ρωσία,φιλοξενήθηκαν στην Κρήτη  και γνώρισαν τα πλεονεκτήματα του Κρητικού τουριστικού προϊόντος.

Από την πλευρά του,ο Γενικός Δντης Ελλάδος κ.Μανόλης Απλαδενάκης προανείγγελε ότι :

"Η εταιρία σκοπεύει να υλοποιήσει  μια σειρά από κοινωνικές δράσεις και προωθητικές για τον τουρισμό,ενέργειες, μέσα στην τουριστική περίοδο που ξεκίνησε,σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιείται (Κρήτη, Ρόδο, Θεσσαλονίκη, Πελοπόννησο, Κέρκυρα και Αττική ), με στόχο την ανάδειξη του τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και την συμβολή στα τοπικά κοινωνικά "καλέσματα" στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης.

Αυξάνονται οι Ρώσοι επισκέπτες

Στο 20% αναμένεται να φτάσει η αύξηση που θα σημειώσει η αγορά της Ρωσίας τη φετινή σαιζόν, παρά τα μεγάλα προβλήματα που παρατηρούνται τόσο με την έκδοση βίζας, όσο και με την υποτίμηση στο Ρούβλι, που είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της αγοραστικής δύναμης των Ρώσων.

Συγκεκριμένα, ο Προέδρος της Tez Tour Hellas, Δημήτριος Χαριτίδης, κατά την εισήγηση του, τόνισε ότι ένας ρεαλιστικός στόχος για τον αριθμό των Ρώσων τουριστών που αναμένεται να επισκεφθούν την Ελλάδα μέσα στο 2016, είναι 800.000, δηλαδή 200.000 περισσότεροι συγκριτικά με την περσινή σαιζόν.

Η αύξηση αυτή δεν οφείλεται φυσικά στο πολιτικό και οικονομικό κλίμα στη χώρα μας. Ειδικότερα η Ελλάδα και η Κρήτη, σύμφωνα με τον κ. Χαριτίδη, φαίνεται να βγαίνουν κερδισμένες από το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί σε ανταγωνίστριες χώρες, όπως την Τουρκία και την Αίγυπτο, ενώ σε διαφορετική περίπτωση η αγορά της Ρωσίας θα σημείωνε πολύ σημαντική πτώση, που θα άγγιζε έως και το 40%.
Παράλληλα, ο κ. Χαριτίδης, επεσήμανε ότι τόσο η οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα, όσο και το προσφυγικό, επηρεάζουν σημαντικά τους Ρώσους, που ρωτούν για τα συγκεκριμένα ζητήματα, ενώ την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Τez Tour, καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες για να «περάσει» στη Ρωσική αγορά ότι οι εικόνες που βλέπει ολόκληρος ο πλανήτης στην Ειδομένη, στον Πειραιά και στη Λέσβο, δεν αντικατοπτρίζουν το ζήτημα στην ελληνική επικράτεια και ειδικότερα στην Κρήτη.

Προτάσεις για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος

Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Tez Tour Hellas, Απλαδενάκης Μανώλης παρουσίασε τις προτάσεις της εταιρείας για τη βελτίωση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για τους Ρώσους επισκέπτες.

Ο κ. Απλαδενάκης αναφέρθηκε στο ζήτημα της καθυστέρησης για την έκδοση βίζας στους Ρώσους επισκέπτες από την Ελληνική Πολιτεία, στα ζητήματα της έλλειψης μεγάλων υποδομών στη  χώρα, στα ζητήματα της ασφάλειας, της φύλαξης και της ιατρικής περίθαλψης, καθώς επίσης και στην καθαριότητα των μνημείων και των αρχαιολογικών χώρων.

Αναλυτικά οι προτάσεις:

  • Αναβάθμιση υποδομών αρχαιολογικών χώρων και μνημείων
  • Δημιουργία αισθήματος ασφάλειας στους επισκέπτες, επαρκή φύλαξη αλλά και σταθμό Α Βοηθειών σε αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία.
  • Επαγγελματική προσέγγιση και συμπεριφορά στους πελάτες
  • Δωρεάν πρόσβαση σε γρήγορο Ίντερνετ
  • Ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής και ελέγχου των διαβατηρίων κατά την είσοδο των επισκεπτών στη χώρα
  • Σωστός προγραμματισμός στις προσλήψεις προσωπικού σε αεροδρόμια και αρχαιλογικούς χώρους
  • Άμεση αναβάθμιση υποδομών
  • Αναβάθμιση στις πύλες εισόδου της χώρας κατά τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα
  • Καθαριότητα σε αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία
  • Ίδρυση Ανώτατων Τουριστικών Σχολών
  • Καλλιέργεια και ενδυνάμωση τουριστικής συνείδησης στον πληθυσμό της χώρας από μικρή ηλικία.