Μια πολύ μεγάλη μεταγραφή έκανε η VITA HOTELS και ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, φέρνοντας στην νέα και έντονα αναπτυσσόμενη ξενοδοχειακή εταιρεία, ένα πολύπειρο στέλεχος με ειδικό βάρος στον Τουρισμό, τον Στέλιο Γεωργόπουλο.

Όπως είχε δημοσιεύσει το money-tourism.gr, ο Στέλιος Γεωργόπουλος αποχώρησε από τον όμιλο Μαμιδάκη μετά από 25 χρόνια συνεργασίας, από την θέση του γενικού διευθυντή. Πολύ σύντομα, στο πλαίσιο ενίσχυσης των VITA HOTELS, ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, συμφώνησε με τον Στέλιο Γεωργόπουλο, δείχνοντας την πρόθεσή του για σημαντικές κινήσεις ενίσχυσης της αλυσίδας. Στη VITA HOTELS ο κ. Γεωργόπουλος αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή.

Ως γνωστόν η εταιρία διαχειρίζεται 5 ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη και συγκεκριμένα τα ELOUNDA BREEZE, ZORBAS VILLAGE, CAROLINA MARE, ARINA SAND και AEGEAN BREEZE, ενώ το ARINA SAND εξαγοράστηκε πρόσφατα.

H VITA HOTELS

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα VITA HOTELS παρέχει «value for money» προϊόντα φιλοξενίας στους βασικούς προορισμούς διακοπών που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, με  υψηλό επίπεδο  υπηρεσιών, στόχο την ικανοποίηση του πελάτη και σεβασμό στο περιβάλλον. Με όραμα  τη συνεχή και υγιή επέκταση της αλυσίδας  σε νέα προϊόντα και προορισμούς στο εγγύς μέλλον, η εταιρία δημιουργεί στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίους Tour operators της Ευρώπης.

Target Group

Το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων δεν επικεντρώνεται σε ένα μόνο τμήμα της αγοράς, αλλά  επιδιώκει να προσελκύσει singles,ζευγάρια και οικογένειες καθώς και πελάτες με μέσο και υψηλότερο εισοδηματικό  επίπεδο.

Αποστολή & Όραμα

Η αποστολή της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα ισχυρό brand name με δυναμική παρουσία στον τομέα της ελληνικής φιλοξενίας ,με την απόκτηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων σε στρατηγικά σημεία, εξασφαλίζοντας την παροχή του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών & προϊόντων σε συνδυασμό με την καινοτομία και τον επαγγελματισμό, αξίες που διαφοροποιούν την εταιρεία μας  και εκτιμώνται τόσο από τους συνεργάτες όσο  και από τους επισκέπτες. Επιπλέον, συνεργάζεται με την τοπική αγορά και αξιοποιεί τα τοπικά προϊόντα  γεγονός που δημιουργεί  προστιθέμενη αξία η οποία  αντικατοπτρίζει την κουλτούρα του προορισμού.

Αξίες

  • Value for money προϊόντα και υπηρεσίες
  • Υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης
  • Ευελιξία και δυναμισμός
  • Επαγγελματισμός
  • Ικανοποίηση των πελατών • Υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα
  • Συνεχής βελτίωση σε επίπεδο προϊόντων, παρεχόμενων υπηρεσιών, διαχείρισης, και προσωπικού ώστε να διασφαλιστεί η ικανοποίηση πελατών και συνεργατών
  • Κοινωνική & περιβαλλοντική ευθύνη

Management

Το διοικητικό συμβούλιο αποτελείται από επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας, μια ομάδα η οποία έχει βαθιά γνώση της μοναδικής ελληνικής φιλοξενίας και με μακρόπνοο επιχειρηματικό όραμα.

Πηγή: money-tourism.gr