Η πλούσια γλώσσα μας έχει πλήρων ρήσεων για την ασυμφωνία έργων και λόγων. Κάποιοι προτιμούν το «ο Μανώλης με τα λόγια χτίζει ανώγεια και κατώγεια», κάποιοι άλλοι το «σημασία έχουν τα έργα και όχι τα λόγια». Το θεμέλιο  της δεύτερης αυτής ρήσης είναι και η αγαπημένη μου. «Διδάσκειν διά του παραδείγματος». Αυτό, η διδαχές που οι ηγέτες μας (πολιτικοί και συνδικαλιστές) μας έκαναν τόσα χρόνια και η αστόχαστη υιοθέτηση τους (από πλευράς των πολιτών) είναι ο κύριος φταίχτης των δεινών μας. Κλασικό παράδειγμα οι καταθέσεις των πολιτικών μας, ακόμα και υπουργών στο εξωτερικό, οι οποίοι από τη μια μας καλούν να επιστρέψουμε τα λεφτά μας στις τράπεζες και από την άλλη διατηρούν τα δικά τους στην ασφάλεια των τραπεζών του εξωτερικού. Μια ματιά στα πόθεν έσχες που δόθηκαν χθες στην δημοσιότητα είναι νομίζω αποκαλυπτική.

Από την άλλη, εξίσου αποκαλυπτική ήταν η συνέντευξη που έδωσε στις Ιστορίες του SKAI ο πρόεδρος της Fraport,  Dr. Stefan Schulte. Θυμίζω ότι η Fraport είναι η εταιρία που ανέλαβε εν μέσω εντονότατων διαμαρτυριών τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Η γερμανική εταιρία που διαχειρίζεται πλήθος αεροδρομίων σε πολλές χώρες του κόσμου πλειοδότησε στον διαγωνισμό προσφέροντας σχεδόν διπλάσιο τίμημα από την δεύτερη εταιρία και σχεδόν 30% περισσότερο και από αυτό που ο σύμβουλος της αποκρατικοποίησης είχε υπολογίσει. Παρόλα αυτά, στις πόλεις που υπήρχαν αεροδρόμια ξεσηκώθηκαν πολιτικοί και άλλοι θεσμικοί φορείς, για λόγους συχνά δυσεξήγητους από την λογική. Όπως λοιπόν είπε ο κ. Schulte αναφορικά με τους εργαζόμενους «Φυσικά και θέλουμε να βγάλουμε κέρδος, αλλά αυτό θα γίνει μόνο αν αναπτυχθούμε. Για αυτό θα χρειαστούμε περισσότερο προσωπικό και θα κρατήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους».

Για τα τέλη «Σήμερα κάθε επιβάτης στην περιοχή του Σένγκεν πληρώνει 12 ευρώ για να πετάξει και εκτός Σένγκεν 22. Μεσοπρόθεσμα, όταν θα έχουμε επενδύσει αρκετά, θα πάνε τα τέλη έως 18 ευρώ. Αλλά κι αυτό είναι φθηνότερο από αυτό που έχουν άλλα αεροδρόμια στο χώρο της Μεσογείου και δε χρειάζεται να ανησυχούν τα νησιά γιατί κι εμείς θέλουμε να έχουμε περισσότερους επιβάτες. Επομένως, θα είμαστε στο ζήτημα πολύ προσεκτικοί». Για το μέλλον της Ελλάδος. «Είμαι αισιόδοξος, πάντα ήμουν αισιόδοξος. Πιστεύω στην Ελλάδα. Σίγουρα είναι σωστό να παίρνεις μέτρα όσο δύσκολο και να είναι, αλλά είναι το ίδιο σημαντικό να γίνονται επενδύσεις. Μόνο οι επενδύσεις φέρνουν θέσεις εργασίας. Όχι η εξοικονόμηση. Πρέπει και τα δύο να πηγαίνουν μαζί. Εμείς θέλουμε να επενδύσουμε πραγματικά, γιατί κάθε ευρώ που επενδύουμε δημιουργεί επιπλέον θέσεις εργασίας, στον οικοδομικό τομέα, στους επαγγελματίες του χώρου αυτού, στο λιανικό εμπόριο, στη γαστρονομία κλπ.». Για το αν ανησυχεί για το θέμα του νομίσματος. «Η Ελλάδα ανήκει στο ευρώ και θα συνεχίσει να ανήκει στο Ευρώ». 

Πρέπει βέβαια να περιμένουμε τα αποτελέσματα, καθένας όμως μπορεί να βγάλει, από τα όσα ακούει και βλέπει, τα συμπεράσματα του.