Το πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών μονάδων We do local θα απονεμηθεί την Δευτέρα 23 Μαΐου 2016, στα γνωστά ξενοδοχεία της περιοχής της Αγίας Πελαγίας CHC Athina Palace Resort & Spa και Sea Side Resort & Spa.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Sea Side Resort & Spa το απόγευμα της Δευτέρας 23/5, στις 19:30 με παράλληλη παρουσίαση του προγράμματος We do local και των αυστηρών προδιαγραφών του προγράμματος.

Σε δηλώσεις του ο κ. Ζαχαρίας Α. Χνάρης, Γενικός Δ/ντης και Ιδρυτής της Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. ο οποίος έχει τη Γενική Διεύθυνση των 2 πολυτελέστατων μονάδων, τόνισε: «Με αποκλειστικό στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και την στήριξη της τοπικής μας οικονομίας, προχωρήσαμε στις αναγκαίες ενέργειες για την πιστοποίηση δυο πολυτελών ξενοδοχείων μας, με το σήμα We do local.

Πρόκειται για μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό και όπως είναι φυσικό, μας ικανοποιεί απόλυτα αυτό το αποτέλεσμα. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και μαζί με το σύνολο των συνεργατών μας είμαστε έτοιμοι για μια ακόμα χρονιά να προσφέρουμε αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες του τόπου μας και να τους δημιουργήσουμε ευχάριστες αναμνήσεις που θα τους συντροφεύουν για μια ολόκληρη ζωή!

Τέλος οφείλω να ευχαριστήσω θερμά την κα Μιχοπούλου Ιωάννα – Executive Operations Manager για την εργασία της,  με αποτέλεσμα  την Πιστοποίηση με το σήμα We do local των παραπάνω δύο Ξενοδοχείων».

Τι σημαίνει η πιστοποίηση We do local

Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκατέσσερις σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας της Κρήτης, οι οποίοι σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts sce στόχο έχουν την επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας.

Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν με βάση την φιλοσοφία του We do local, πιστοποιούνται για το σύνολο των ενεργειών που πράττουν για την στήριξη και προβολή του τόπου τους. Με αυτό τον τρόπο επιβραβεύονται και προωθούνται για τις υπηρεσίες τους μέσω ενός ενιαίου σήματος, του We do local, αποκτώντας ένα ακόμα μετρήσιμο εργαλείο προώθησης.