Στα τέλη του έτους αναμένονται οι Γερμανοί στα 14 αεροδρόμια της χώρας, σύμφωνα και με την επικύρωση που δόθηκε εχτές από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, αφού ψηφίστηκαν τα σχετικά άρθρα στο πολυνομοχέδιο των 7.500 σελίδων.

Μάλιστα νωρίτερα σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος χαιρέτισε την επικύρωση της σύμβασης, λέγοντας ότι  «αποτελεί ορόσημο για την πρόοδο ενός έργου υποδομής, με ιδιαίτερη σημασία».

Ωστόσο όμως, στα ψιλά πέρασε ένα σημείο της σύμβασης, το οποίο δημιουργεί προβληματισμούς και ίσως μελλοντικά να δημιουργήσει και επιπλέον αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία.

Ειδικότερα στο άρθρο 222 αναφέρεται πως οποιεσδήποτε απαλλοτριώσεις στο πλαίσιο ανάπτυξης των αεροδρομίων διέπονται από τον ν. 2882/2001 περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων λόγω της μεγάλης προσφοράς του έργου στην οικονομία της χώρας και τις απαλλοτριώσεις πραγματοποιεί το ελληνικό Δημόσιο για λογαριασμό του παραχωρησιούχου.

Με απλά λόγια, αν η Fraport αποφασίσει ότι της χρειάζεται επιπλέον γη για τις ανάγκες επέκτασης του αεροδρομίου, το κράτος θα προχωράει σε απαλλοτρίωση υπέρ της εταιρίας.

Με ακόμα πιο απλά λόγια, αν η εταιρία θέλει επιπλέον γή, θα την πάρει.