Τα χάλια στα οποία βρίσκεται ο ΒΟΑΚ είναι γνωστά και μάλιστα λόγω της απαράδεκτης κατάστασης στην οποία βρίσκεται έχουμε θρηνήσει θύματα στην άσφαλτο.

Έχουμε επανειλλειμμένως με δημοσιεύματά μας αναφερθεί στην κακή κατάσταση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, την έλλειψη προστατευτικής νησίδας, την απουσία φωτισμού στο μεγαλύτερο μέρος του. Επειδή ωστόσο, η επανάλειψη είναι μήτηρ μαθήσεως και σε περίπτωση που παρ'ελπίδα  γίνουν κάποιες παρεμβάσεις, όπως πρόσφατα έγινε στο τμήμα του δρόμου στο ύψος περίπου του κόμβου του Βαμβακόπουλου, είναι καλό να θυμήσουμε πόσο αναγκαίο είναι να αποκατασταθεί το κομμάτι -Χανίων - Πλατανιά και ειδικά σε σημεία όπου το οδόστρωμα έχει υποστεί διάβρωση.

Μια τέτοια περίπτωση είναι τη περιοχή κάτω από τη 2η γέφυρα που βρίσκεται μετά τον κόμβο των Μουρνιών. Εκεί ο δρόμος έχει υποστεί τέτοια καθίζηση που σχεδόν δημιουργεί "σαμαράκι" με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδηγών αλλά και για τη ζημιά που προκαλείται στα αυτοκίνητα.

Η δε απουσία ηλεκτροφωτισμού και νησίδας είναι αυτονόητο ότι είναι πρώτης προτεραιότητας. Δυστυχώς, το "πλοίο" της ένταξης για χρηματοδότηση στο νέο ΣΕΣ, φαίνεται ότι χάνεται ενώ ο γενικός γραμματέας υποδομών πριν λίγες ημέρες είχε κάνει γνωστό ότι τις ελπίδες μας τις εναποθέτουμε στο πακέτο Γιούνκερ για την αποκατάσταση του ΒΟΑΚ για την οποία δεν υπάρχει μελέτη.