Γνωρίζετε ότι μπορείτε να μάθετε αν καίτε λίπος κατά την διάρκεια της άσκησης που πραγματοποιείτε μετρώντας τους παλμούς σας;

Μπορείτε να το μάθετε μέσω ειδικών συσκευών μέτρησης που μετράνε τους σφυγμούς καθ' όλη την διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας σας.

Επίσης μπορείτε να το υπολογίστε μόνοι σας την Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα, αφαιρώντας από το 220 την ηλικία σας σε έτη θα βρείτε το 100% της καρδιακής σας συχνότητας (π.χ 220-32= 188).

Μετά θα υπολογίστετε ότι το 60%- 75% της Μέγιστης Καρδιακής Συχνότητας αποτελεί το ιδανικό εύρος για απώλεια λίπους.

Η πιο απλή τεχνική βέβαια είναι να βάζετε όριο ένα ρυθμό που σας επιτρέπει να μιλάτε με άνεση ενώ ασκείστε.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα