Το επιτυχημένο ελαφρύ ημιφορτηγό της ιαπωνικής εταιρείας δέχθηκε εκτεταμένες αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος, με επανασχεδιασμένη μάσκα και προφυλακτήρα, αλλά και φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, σύμφωνα με το 4troxoi.gr, έχουν επανασχεδιαστεί το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων, ενώ έχει δοθεί και περισσότερη έμφαση στα επίπεδα άνεσης των επιβατών. Εννοείται ότι το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διατίθεται με τρεις διαφορετικούς τύπους καμπίνας, μετάδοση της κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς, ενώ θα εξοπλίζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτια ταχυτήτων.


Οι βασικές δικίνητες εκδόσεις του Toyota Hilux από τον επόμενο χρόνο θα διατίθενται με τον 2.5 λίτρων diesel κινητήρα D-4D, ισχύος 144 ίππων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά 24 ίππους, σε σύγκριση με την έκδοση των 120 ίππων. Όμως, η μέση κατανάλωση καυσίμου του είναι πλέον μειωμένη κατά 1λτ/100 χλμ., ενώ και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του έχουν ελαττωθεί κατά 26 γρ/χλμ, στα 193 γρ/χλμ.


Το ανανεωμένο Toyota Hilux θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο και με τον κινητήρα των τριών λίτρων. Όλα τα μηχανικά σύνολα του ιαπωνικού Pick-Up καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων «Euro 5». Τέλος, όλες οι δικίνητες εκδόσεις του ανανεωμένου Hilux θα εφοδιάζονται πλέον πλαίσιο των τετρακίνητων εκδόσεων, με αποτέλεσμα την αυξημένη ακαμψία, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.