Από το Δήμο Πλατανιά ανακοινώνεται ότι τίθεται σε Δημόσια Διαβούλευση το τρίτο και τελικό στάδιο της μελέτης που αφορά τις «Προτάσεις Πολιτικής για την Πολιτιστική Ανάπτυξη των Δήμων Πλατανιά και Κισσάμου» που εκπονείται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο «Στρατηγικός Σχεδιασμός (Master Plan) Πολιτιστικής Πολιτικής & Βιώσιμης Ανάπτυξης Δήμων Πλατανιά και Κισσάμου» και το οποίο χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους των ανωτέρω Δήμων καθώς και της Περιφέρειας Κρήτης. 

Στο πλαίσιο αυτό προσκαλούνται οι πολιτιστικοί, επιστημονικοί, αναπτυξιακοί, τουριστικοί, κοινωνικοί, περιβαλλοντικοί-οικολογικοί και λοιποί φορείς του Δήμου Πλατανιά καθώς και οι ενδιαφερόμενοι πολίτες προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία της διαβούλευσης, καταθέτοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους επί του γ’ σταδίου της υπό διαβούλευση μελέτης με σκοπό τη βέλτιστη ανάδειξη και αξιοποίηση των πολιτιστικών πόρων του Δήμου Πλατανιά.

Η Δημόσια Διαβούλευση θα διαρκέσει έως και την ΤΕΤΑΡΤΗ 20/07/2016 ενώ τα σχόλια και οι παρατηρήσεις θα πρέπει να αποστέλλονται ηλεκτρονικά και μόνο στην ηλεκτρ. διεύθυνση (e-mail) [email protected] (υπόψη Γενικού Γραμματέα κ. Γαβριήλ Κουρή) με θέμα μηνύματος «Συμμετοχή στη διαβούλευση».

Το πλήρες κείμενο του γ’ σταδίου της μελέτης καθώς και το πρότυπο έντυπο υποβολής προτάσεων-παρατηρήσεων είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Δήμου Πλατανιά www.platanias.gr και πιο συγκεκριμένα στην Ενότητα Επίκαιρα Διαβουλεύσεις.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΣΤΙΣ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ

Παράλληλα, στο πλαίσιο της διαδικασίας συμμετοχικού σχεδιασμού του ανωτέρω ερευνητικού προγράμματος, γίνεται γνωστό ότι την Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016 και ώρα 19.00 το απόγευμα στο «Φαλδάμειο» Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητρόπολης Κισσάμου και Σελίνου στην Κίσσαμο, θα πραγματοποιηθεί – με πρωτοβουλία των Δήμων Πλατανιά και Κισσάμου - ημερίδα διαβούλευσης των αποτελεσμάτων και προτάσεων πολιτιστικής ανάπτυξης του Σταδίου ΙΙΙ στην οποία και προσκαλούνται όλοι οι κάτοικοι και οι φορείς των δύο Δήμων, να συμμετάσχουν ενεργά.