Σε ένα νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων προχωρά η Lidl Hellas το 2016, το πρώτο εκ των οποίων εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου στην Αλικαρνασσό Ηρακλείου.

Πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών.

Ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα.

Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων "corners", για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.

Τα στελέχη της Lidl Hellas: κ. Δημήτρης Κριαράς - Διευθυντής Ανάπτυξης Περιφέρειας Πάτρας, κ. Μιλτιάδης Φοροζίδης - Γενικός Διευθυντής Περιφέρειας Πάτρας και κ. Μάριος Καραστεργίου - Διευθυντής Πωλήσεων Περιφέρειας Πάτρας

Ακολουθώντας την περιβαλλοντική της πολιτική η Lidl hellas δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων της. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική της ευσυνειδησία.

Συγχρόνως στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.

Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Οι κοινόχρηστοι χώροι των συνεργατών έχουν σχεδιαστεί ευρύχωρα και μοντέρνα και προσφέρονται για συναντήσεις και σεμινάρια.

Την ημέρα των εγκαινίων περίμεναν τους καταναλωτές πολλές εκπλήξεις και προσφορές, ενώ είχαν τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν και να δοκιμάσουν ελληνικά προϊόντα από τον πλούσιο μπουφέ, με μουσική και πολύ κέφι...

Ειδική ξενάγηση οργανώθηκε στα Μέσα από τους εκπροσώπους της Lidl Hellas μία ημέρα πριν τα εγκαίνια, για να τους παρουσιαστεί ο νέος τύπος καταστήματος.

Ο κ. Μιλτιάδης Φοροζίδης, Δ/ντής Περιφέρειας της Lidl Hellas στην Πάτρα, ανέφερε στο πλαίσιο της ξενάγησης μεταξύ άλλων «Στην Κρήτη απασχολούμε περίπου 330 εργαζόμενους, από τους οποίους οι 47 είναι Διοικητικά Στελέχη, ενώ σε τοπικό επίπεδο, στο νησί της Κρήτης και σε βάθος 3-ετίας έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις ύψους 45 εκατ. Ευρώ που αφορούν τόσο νέα καταστήματα όσο και τον εκσυγχρονισμό υφιστάμενων στο πλαίσιο του concept Lidl  νέας γενιάς».

Ο κ. Μιλτιάδης Φοροζίδης - Γενικός Διευθυντής Περιφέρειας Πάτρας, Lidl Hellas, η κα Αριστέα Πλεύρη, Αναπληρώτρια Δημάρχου και Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Εθελοντισμού και Μνημείων και ο κ. Δημήτρης Κριαράς - Διευθυντής Ανάπτυξης Περιφέρειας Πάτρας, Lidl Hellas

H Lidl Hellas απασχολει περίπου 5.000 εργαζόμενους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.321 προμηθευτές & παρόχους υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Το 2016 συνολικά θα επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, την επέκταση των αποθηκών, αλλά και για τον εκσυγχρονισμό των υφισταμένων καταστημάτων, με βασικό στόχο την ανταπόκρισή στις απαιτήσεις των καταναλωτών, την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Επισκεφθείτε τη Lidl Hellas και στο:

www.lidl-hellas.gr
www.facebook.com/lidlgr/
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
https://www.instagram.com/lidl_hellas/
Snapchat: Lidl Hellas