Οι Έλληνες μεριμνούν για το ζήτημα της καθαριότητας στα επαγγελματικά τους ταξίδια και συνηθίζουν να περιλαμβάνουν στις αποσκευές τους προϊόντα καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με άρθρο που δήμοσιεύτηκε στο iatronet.gr.

Σε ερώτηση που τέθηκε σε περισσότερα από 17.000 άτομα, τα οποία προέρχονταν από περισσότερες από 80 χώρες, σχετικά με το ποιο είναι το πλέον ασυνήθιστο αντικείμενο που μεταφέρουν συνήθως σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, περίπου το ένα τρίτο των Ελλήνων επιχειρηματιών (30%) δήλωσαν ότι τους είναι αδιανόητο να μην πάρουν μαζί τους πλαστικά γάντια και καθαριστικά!

Τα παραπανω εδειξε νέα έρευνα της Regus, εταιρείας ειδικευμένης στους χώρους εργασίας, Πάνω από το ένα τέταρτο (27%) των ερωτηθέντων, παγκοσμίως, απάντησαν ότι έχουν στις αποσκευές τους μαγιό ή ρούχα γυμναστικής. Μετά από τα είδη αυτά, που έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των ερωτηθέντων, ακολουθούν οι απαντήσεις: οικογενειακή φωτογραφία (16%) και δώρο για τους οικοδεσπότες (15%), γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα ότι το στοιχείο της "ανθρώπινης επαφής" δεν έχει εκλείψει εντελώς παρά τους γρήγορους ρυθμούς του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος.

Ορισμένοι πιο "εκκεντρικοί" ερωτηθέντες αποκρίθηκαν ότι μεταφέρουν στο χαρτοφύλακά τους εξοπλισμό επιβίωσης, κιτ πρώτων βοηθειών για δάγκωμα φιδιού και κιάλια! Στα ασυνήθιστα αντικείμενα που συναντά κανείς στο χαρτοφύλακα ενός Έλληνα επιχειρηματία περιλαμβάνονται τα ηλεκτρονικά παιχνίδια για τον ελεύθερο χρόνο, σύμφωνα με το 24% των ερωτηθέντων, καθώς και τα μαγιό ή οι αθλητικές φόρμες, όπως δήλωσε το 22% των ερωτηθέντων, όλοι τους φανατικοί οπαδοί της σωματικής άσκησης.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Regus: "Τα ασυνήθιστα και εκπληκτικά πράγματα που μεταφέρουν οι άνθρωποι στα επαγγελματικά τους ταξίδια, από τον εξοπλισμό γυμναστικής έως τα αγαπημένα τρόφιμα και αντικείμενα, καταδεικνύουν συχνά την προσπάθειά τους να συνδυάσουν την προσωπική με την επαγγελματική ζωή στο σύγχρονο απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον. Φαίνεται ότι η διαχωριστική γραμμή μεταξύ δουλειάς και διασκέδασης έχει πάψει πλέον να είναι ευδιάκριτη, καθώς ολοένα περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να έχουν μαζί τους ένα "κομμάτι" από το σπίτι τους.

Αυτό οφείλεται, ενδεχομένως, στο γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται όλο και πιο πολύ σε ευέλικτους χώρους εργασίας και θέλουν να έχουν μαζί τους κάτι που να προσθέτει ένα προσωπικό στοιχείο οπουδήποτε και αν βρίσκονται. "Εξάλλου, είναι βέβαιο ότι οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης θα γίνουν ο κανόνας, τόσο ως προς τα ωράρια όσο και ως προς την τοποθεσία, προκειμένου οι εργαζόμενοι να έχουν το μέγιστο δυνατό ελεύθερο χρόνο διοχετεύοντας, συγχρόνως, όλη τους την αφοσίωση στην εργασία τους.

Επιπλέον, καθώς χιλιάδες επιχειρήσεις στρέφονται στις υπηρεσίες επικοινωνίας μέσω βίντεο προκειμένου να αποφεύγουν τα περιττά επαγγελματικά ταξίδια, στο μέλλον, οι Έλληνες δεν θα χρειάζεται να παίρνουν παντού μαζί τους το δικό τους απολυμαντικό προϊόν!"