Το απόλυτο χάος τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο “Ιωάννης Δασκαλογιάννης” Χανίων της Κρήτης, για επιβάτες που ταξίδευαν με την Ryanair για την Κύπρο – Η ανακοίνωση απάντηση της Ryanair

Μεγάλη ταλαιπωρία έζησαν οι επιβάτες της Ryanair με προορισμό την Κύπρο καθώς έμειναν για ενα ολόκληρο βράδυ στο αεροδρόμιο των Χανίων.Όπως αναφέρουν στα κοινωνικά δίκτυα οι εξαγριωμένοι επιβάτες κανείς δεν τους είχε ενημερώσει ενω η εν λόγω εταιρεία δεν προσέφερε καμία διευκόλυνση κατα την παραμονή τους στο αεροδρόμιο.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του CHNEWS.gr οι επιβάτες δεν μεταφέρθηκαν σε κάποιο ξενοδοχείο καθώς η εταιρεία υποστηρίζει ότι είναι όλα γεμάτα λόγω της περιόδου.

Σύμφωνα με τους επιβάτες πάντα, μάλλον είχε ξεσπάσει φωτιά στην μηχανή του αεροσκάφους.

Σύμφωνα με το cyprustimes.com

Το απόλυτο χάος τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο “Ιωάννης Δασκαλογιάννης” Χανίων της Κρήτης, για επιβάτες που ταξίδευαν με την Ryanair για την Κύπρο – Έμειναν  εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο λόγω προβλήματος στο αεροσκάφος

Στο έλεος τους άφησε τους επιβάτες της χθεσινοβραδινής πτήσης  από τα Χανιά προς το αεροδρόμιο της Πάφου η αεροπορική εταιρεία Ryanair. Λόγω τεχνικού προβλήματος στο αεροσκάφος οι επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο “Ιωάννης Δασκαλογιάννης”, σχεδόν 13 ολόκληρες ώρες.

Όπως καταγγέλλουν με κείμενα τους, φωτογραφίες και videos, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κανείς δεν τους είχε ενημερώσει, ενώ η εταιρεία τους άφησε στο αεροδρόμιο χωρίς οποιαδήποτε διευκόλυνση ή να τους προσφέρει κάποιο χώρο διανυκτέρευσης. Γράφουν επίσης πως το πρόβλημα εντοπίστηκε στην μηχανή και πως μάλλον πρόκειται να είχε ξεσπάσει φωτιά.

Παιδάκια εξαντλημένα κοιμήθηκαν στα παγκάκια, ενώ οι μεγαλύτεροι  λόγω της ταλαιπωρίας έχασαν την ψυχραιμία τους και άρχισαν να διαμαρτύρονται και να φωνάζουν.

Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για τις  11:00, το βράδυ του Σαββάτου και τελικά… πραγματοποιήθηκε στις 11:30, την επόμενη ημέρα το μεσημέρι.

Η ανακοίνωση της Ryanair για το περιστατικό

Σε συνέχεια της δημοσίευσης του άρθρου σας «Χανιά:Έμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο λόγω προβλήματος στο αεροσκάφος» αποστέλεται η παρακάτω η δήλωση από το γραφείο τύπου της Ryanair στα Ελληνικά και στα Αγγλικά:

“H συγκεκριμένη πτήση από τα Χανιά προς την Πάφο (13 Αυγούστου) καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Η Ryanair προσέφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας διόρθωσαν το τεχνικό πρόβλημα πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους το πρωί της Κυριακής. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της πτήσης για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που μπορεί να τους δημιούργησε αυτή η καθυστέρηση.’’
 
“This flight from Chania to Paphos (13 Aug) was delayed ahead of take-off due to a minor technical issue with the aircraft. Customers were issued with 6 sets of refreshment vouchers, while Ryanair engineers repaired the fault, before the aircraft departed to Paphos on Sunday morning. Ryanair sincerely apologised to all affected customers for this delay.”

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook